Per cert, tambe tinc de sobra unes llanties mavic x317 para disco i frenos de disco complets , per si algu vol fer una "total conversion " de freno normal a disco ,, baratet , com sempre ..
Hui volteta per Antella, Sumacàrcer, Utxera etc...M'he creuat en dos bikers en bones burres...una Anthem y una Cannondale pepinos.Vullc cuadro de carbono!!! carboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooono Venc el meu cuadro kona de aluminio...en serio
skamot, dime preu de les llantes?, i vicent, mira a vorer si em pots explicar com posar la matricula del ous, que l'he pujat a imageshuck eixe i apareixen uns quans links, pero ningun de tots en val, que es el que faig mal? estic tornant-me loco.
ei el de l'oli, scoty va a fregirmos a fotos ara el video graba pitjor que el meu inventet je je je es k tindre una mare ingeniera en alta costura fa molt je je je
a pues towelink tu tb dus bon pepinet de bici eh aci el mes tonto fa rellotges eh? i pk lo de towelink? pk eres touero de tous o pk?
hui tenia una reunio tot el mati dema si tinc ruta... ja vos posare les fotos. per cert el video se veu molt be en el ordinador pero cuan fa la conversio en youtube no es veu RES
Posa tu el preu, en serio, el que el parega ,,,, me les he llevat hui que me acave de montar unes crosmaxx SL ,, unky El caset de piños li l´he deixat montat de 9v. y cubertes una intense 2.25 davant i unes specialized 2.10 darrere ... Si te interesen posa tu preu,, per que cuant me canvie algo ( ho faig prou a sovint ) les peces en molesten voreles per ahi,, preferisc vendreu baratet que estar molestantme ....... Que el pareix 60 les dos ? ?
Bona nit a tots: Acabe d'arribar de la botiga. Hui ha segur una gozada de dia. Es unaltra forma de viure la bici, pero vos ho jure que ho he passat de conya. Dona gust vore la cara de plaer que possa la gent quan s'emporta el seu pepino corresponent. En fi tíos, que em passe la vida entre bicis pero no entrene una m...da. Tinc que deixar-vos que vaig de sopar. Ala, una abraçada i bona nit.
no tinc remei .... no tinc remei. li hem regalat una bici al meu fill de 2 anys y li acabe de fer una foto en la seua primera trialera... NO TINC REMEI ja he u se ... NO TINC REMEI