La culpa de que ahir no funcionara el foro, segur que es de Scotty, "el biker antes conocido como Spoky", que estaria penjant fotos de les rutes com un condenat... :comor3 :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia:
http://www.mountainbike.es/front/noticia/detalle.do?id=2c90a88c16cd6a780116d35090ad00e5&visita=true Mireu la 2ª foto
Per als amants del GPS, he tovat un ficheret per al Google Eart que t'indica els Punts Geodesics (Vertices Geodesicos) i he ficat sols els de Valencia. Ver el archivo adjunto Puntos Geodesicos Valencia.rar :joystick :comor3 :biker Si algu en vol mes, qu'els demane, tinc totes les provincies
ja ja se k eixireu ui per la vesprada pero per a dema res o k? si pos a vore si barahona s¡anima i anem a barx o kuatretonda ta askatasuna
es que anar per salines esta prou mal ja no pel fang k tb pero sbt pels caçadors k fan mes por k l'***** tu pk peguen tirs al costat del cami
Clar ,, cuant vulgues .... si vol llanties nomes 60 ,, si vol llanties + frenos disco complets magura julie 120 .....
skamot, veges si fas tracte en vicent, per que les llantes no son pa mi si no que son pa un cosi meu, i este es molt indecis.
Skamot: acabe de parlar en el meu amic per anar a castello a vorer les llanties, i esta setmana no pot. Si pots fica unes fotos o me les envies a towelinkmtb@hotmail.es , sen-se cap compromis, este tambe es molt indecis. Si tens comprador pillal i les vens, si arriva tard, pues a l'altra espavilara. Aprofite i us dic que tinc pensant vendrer la meua Scott
Asi les fotos ... Lo unic que faria falta serien els tornillos para el disco, que els he tingut que gastar per a les llantes noves, pero aixo en la ferreteria tornillos de allen es pot comprar facilment ... La resta esta tot apunt pa montar PD: Les he posat asi per si algu mes estava interesat
quina scott quines caracteristi kes quin preu i quin preu per a forero eh currateu, talla etc fotos etcla2
ah i dema pos no se si estare jo asoles pk juani no esta igual jo i bara i despres encara vaig i juge a padel pk soc el campio de manuel i ja fa molt k no jue i per al campionat estare fruix