XXeeeeé, açi falles uns dies i el foro ja porta un fum de pàgines. Xatet, ara que estás conectat aprofite i et demane disculpes per no contestar-te de la darrera eixida, però es que porte uns dies que falla la conexió Adsl i aço no va, de totes maneres no podia eixir, vaig pegar una arrastraeta i tinc les costelles fotudes, no sé si estaré a punt d'anar el dia 12 a l'Alcúdia, en les ganes que tinc de eixir amb molta gent i de pas coneixer a la gent del foro, a vore si em recupere. FELIÇ ANY NOU A TOTS I QUE ENS PORTE MOLTS MOMENTS DEL MILLOR MOUNTAIN-BIKE
Bon any a tots xicons, ye xatet, la segon foto que has posat, mirant la pantalla de l'ordinador, el que esta mes a la dreta es jordi el de senyera? i el següent es un xaval de la pobla? pot ser aixo?
raul millorat que a villalonga eu de vindre eh. salva si k es jordi de senyera pero l'altre no es de la pobla es de xativa es vicent esta mes fort que un bou, bon any a tots i no apreteu molt eh
ostic, es veritat, no l'havia conegut, pos res si tornes a vorer a jordi li dones records meus, que em segut molt bons amics quan anavem a l'escola
Bon dia a tots.....zzzzzzzzzzzz:rolf zzzzzzzzzzzzz......... Feliç any...... :vino zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................... La nit ha segut llarga......:defiesta .........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz y dura.........:chinchin ..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. :comor3 Vaig a fer-me una tortilla d'aspirines per a dinar.............:crybaby ...............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz y demá a la bici.....:biker ...... zzzzzzzzzzzzzzzzzz.................¡Glups!...... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............................................................................................................
bon dia a tots.. en el dia tan bo que fea y me tingut que chitar a dormir despres de treballar tota la nit,,, kina rabia. en fin dema agarrare la bici ALGU VOL KEDAR?????????????
si si si :rocker :rocker :rocker :rocker :rocker :rocker :rocker :rocker per cert Extrems,,,, quedem el dijous 3 a les 8:00 en el bar tony en els cotxes? y de alli mon anem a real de montroi y aparquem en el polideportiu a l'eixida del poble?? vale?? aixi a vore sie stem pedalejent a les 8:30,,,
Feliç any a tots desde formigal !!! OJO que rutes hi han per aci !! , en agost seria interesant vindre asi a fer algo . .. Ja posare alguna foto cuan arrive a casa ! . . . PD: Mal fret que fa !!!
ei salva el diumenge anem a barx a fer la trialera del video la k ens va ensenyar raulet33 aixi es k si vols vindre ja ho saps a disme tb si eixiu el disabte per la vesprada pk ohhhhhhh tinc lliure