Hola a tots. A vore si ens vegem el dissabte en l'Alcudia, Varela que ja tinc ganes de eixir en tota la penya del foro. Estic intentant convencer a uns cuants de Barxeta per vore si anem. Vinga animeu-se els de Manuel i ens vegem. Varela, la trialera eixa de Barx jo la conec molt bé, la faig moltes vegades i es molt guapa
Hola Xatet: No se si t'arribat el privat que t'enviat. El Foro està una miqueta fotut. Però clar que te donarem tracte especial. Passa per la botiga i parlem.
Crec que algun dia tindré que fer alguna expedició a la botiga eixa .... casi segur que caurá algo ....:cunaoo
Mira que a mi m'agrada baixar però et dic que se'n va fer llarga i tot!! Era la primera vegada que la feia i va ser tota una experiència. Això si que és una trialera!!!! Fang, roca humida, pedres, fang, vegetació, curves tancades... Un 10 per a eixe descens!!! xatet ja em va comentar que els de Barxeta la feu amb els ulls tancats :alloreto
jajaja si esque estic eixint en una gent que me du en la llengua fora... y no tinc temps ni de fer fotos nomes de recuperar... recuperar... estos no paren tu ...
Ei xaviola ,, si te interesa el tema del cuadro felt ,, si vols podem anar a voreu ..... es de koke , no se si el coneixes, el de la spacialized roseta .... bueno ya diras algo ..
Esta vesprada estaba netejant la bici de fang per a que el diumenge, dia de la manifestació, estiga més o menys neta. Me'n recorda't molt de SPOKY que li encanta eixir quan hi ha fang. La veritat que és molt divertit però...i després? No digueu que no és un marron després per a netejar-la!! I més jo que soc de drapet per ací...drapet per allà...
Alumini pero del bó: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: