Hoy hemos conocido la letra del himno de españa y la musica ya la conocemos. Ahi os dejo un ejemplo de himno que te pone los pelos de punta. http://es.youtube.com/watch?v=-J99OoOmLt8 Salud tovarishch.
mecaguenlaputa! de la puigmola a barx a 18 - 20 per hora! tu eres una makina pujant maxo!!!! i damunt el tio diu que no esta molt empinaet...SI ELS CARRETEROS A IXE MINI PORTET LI DIUEN LA PARED!!! Vore't pujar te que ser un espectacle tu...mala makinaaaaaaaaaaa Tinc un idolo nou...Xatet Rassmusen jajajaaa
jeeee,,,,, ja es vorem el diumenje espere que no plogo i si plou es igual mos vorem igual,,,, RAFA ahu quedat a on sempre???
EI BON DIA A TOTS com esteu jo cabrejat se ma trencat el mobil tu quan mes tecnologia mes malde caps donen ei vareu vore ahir en castello el bastiment eixie k va caure sio para que escampa de ferro eh pos res aixo a vore si pille un mobil ale fins dema
ei xavioleta la pared es la primera rampa pero despres te descansillos i lja no te casi rampes la primera si k es dura home el monduver si k te rampes dures pero ahi es molt mes fruixet
a le tots de paellota eh pajarracos ma que visgue be i jo tocantli a extrems a vore si m'obri la tenda per anar i vore la bici sereu pajaritos maxos pajaritos no PAJARRACOS
Ens organitzem en cotxes, per lo menos els de alinem ,,, 2 bicis per cotxe .. Per cert,,, quin andamit ha caigut ? aon ? quina zona ? ..
enfront de la tasketa, les cases eixes d'eliseo pla, skamot, si encara tens les rodes i els frens, tinc un company que esta interesat, disme algo. Vicent, dema a les 8 eixirem de sant joanet, supose que cap a les 8.45 o aixo estarem en alcasser. Be ja ens vegem.
Ja m'agradaria, pero estic molt liattttttt. El dilluns tinc que exposar un projecte, i m'ho he de preparar este cap de setmana, Ademes la setmana q ve tinc un examen, practikes etc. ESPERE QUE FEU MOLTES FOTOS EH?????Q AIXO SERA ESPECTACULAR....
Una altra cosa: Algú te en la burra les maxxis crossmark en medida 2.1? Les he estrenades hui, i m'ha paregut que lastren una barbaritat pujant per asfalt. Despres he fet una trialereta i baixant la veritat que millor que la maxxis mofo q portava abans... L'he pesat i no pesa molt (590 gr), pero o estic fluixet, o lastren molt. Que opineu?????????
Jo de moment,, he fet un millo de configuracio de cubertes,,, i les que mes m´agraden son les que porte ara ... specialized s-works captain ..