Una cosa que se me havia despistat .... ALGU SAP ANAR AL POLI D´ALCACER ?? Autovia cara valencia ,, alcacer te eixida ? o este que agarrar algun altra ? i despres alguna direccio en concret ? PD: Supose que algu dels que vinga ho sabrá ,, pero jo per lo menos no !! ...
Skamot, pega una miradeta per ahi, i voras com troves facil el poliesportiu d'Alcasser. http://www.foromtb.com/showthread.php?t=251312&page=6 Ara per privat t'envie el meu numero de mobil..
Si que te ixida, es prou fàcil arrivar..... de totes maneres si es veiem per l´autovia s´enjuntem i per allí segur que està Towe o algún altre ciclista en la primera rodona:baile :baile :baile :baile
Toni..... hem quedat a les 7'45 on sempre.... de totes maneres.... teniu que anar acostumant-se a mirar la web
Va a ser que no!! Entre unes coses i altres, la bici per netejar. La tinc igual que la vaig deixar el diuemenge passat després de la superhipermegatrialera de Barx. Com diria el meu amic Victor...amb efecto barro! :burladia:
Bueno la mani tot un exit,,,no ????? En pareix lamentable que els de canal9 no traguen res a les noticies, que per cert, ni els he vist ........
la veritat es que ha estat molt be, pero sou uns perreros, no s'haveu esperat ni 10 minuts, em arribat al polideportiu i no quedava ningu, em tingut que eixir en la llengua fora per poder enjuntarnos amb els de l'olleria que encara en quedava algun per alli, i per a tornar el mateix, un descontrol. Pero be, tot a eixit molt pero que molt be.
Eiiiiiii eiiiiiii eiiiiii... un èxit la manifestació no? Algú sap quans n'erem? Jo n'he contat uns 2.430 aproximadament :cunaoo És broma xics!!! No tinc ni idea la veritat. He entrat a la web del diari Levante i no diu res de res...de moment. M'agradat molt això de passejar per València sense fer ni un semàfor, stop... I tots els cotxes pitant eh? Aléeee que els donen pel... I que em digueu de l'organització per a eixir des d'Alcasser? Un 10!!! Ara...la tornada pareixia que donaven premi!!! :angry I he vist a molta penya del foro!!!! la Ha estat molt bé coneixer-nos no? Als que no he vist a sigut a Salvagarto i a Extrems. Una llàstima. :bravo
Ostres pa tornar,,,,el aire ,, a mi casi m´agarra algo ,,, es criminal ... Ma vingut justet arrivar !!
L´asistencia ha sigut de 6.000 bikers.... pa flipar.... només teniu que entrar al post i començar a baixar-se fotos. Varela i Xatet.... un plaer coneixer-vos... als demés no ens hem presentat, jo era el que anava repartint cartellets i bridetes:bye
Ara cuant ho fassen en alacant ,,, anirem ,,no ????? Pero podriem anar mes preparats de cartells , pancartes i mes parafernalia informativa, que la gent crec que no se enterava molt de que anava ...
varela, he arribat en companyia de baraona a la furguneta, i he preguntat per vosaltres, i m'ha dit que encara estarieu en el saler.
i tipotane, per casulitat no series el que portava la bh que es venia? si es aixi, en l'eixida d'alcasser t'has parat a posarte algo en la motxila i t'hem preguntat que si era per ahi.
i skamot, mirant el video que has grabat, vosaltres ereu els que estaveu darrere de nosaltres. Que teniu un compañer que es de alcantera pero esta casat en castello i te una ghost roja.