Sou uns delincuents, aixo no es pot ficar en el foro, ja tinc ganes de fer una ruteta amb Manu i Alberto. Quant tindran un horari com la resta dels mortals???????
Manu espabila que Alberto, tambien llamado Fabretor o Globerin, ya baja mejor que tú, que pasa que este no le tiene miedo a nada
Xatet, Varela, Salvagarto i companyia, demà passeu per Barxeta? He llegit que demà aneu a Quatretonda i si passeu per açí digueu cap a quin hora i m'apunte
ei raulet si no canvien els plans eixirem a les 8'30 de manuel cap a quatretonda val o siga 9 en barxeta val adeu raul
be ferran makinon el k s'ha comprat el primo josue este mos pasa davant a tots el kabesa tb esta content en la compra ei currateu i posali un contakilometres normalet eh va a i ja en pases la comisio a final de mes eh je je je je un plaer haguerte conegut ens vorem mes vegades i com te dit quan vingau a manuel hem crides al mobil i kedem eh
No nene este antes con la rigida iva con respeto pero ahora me toca pedalear en las sendas si quiero cogerloooo. ademas yo no soy bajador el jueves proximo salimos. por si alguien mas se apunta a eso de las 9:30 monserrat
Açò és com una plaga tú!!!! :sableluz Van caent com si foren mosques!!! Pobre Vicentet!!! Damunt que ho feu per donar espectacle mentre esperavem...
A la marxeta?! Això que és? Estos de Manuel no saben que es anar així!! :malaleche Ja ho veuràs ja!! Anar molt bé però al tornar...pareix l'sprint final d'una etapa del Tour!!!! :burladia:
Com vos vegen els forestals amb eixe arbre caigut...ni manifestació ni res de res!!! :meparto Molt bona eixa senda eh?!
pues mira los primeros en detectar un arbol caido en un bosque 2 bikers-podiamos aver avisado pero pasamos. no sea cosa que nos pregunten k koño haciamos en esa senda.
heeeeyy ,,,, tipotane ja saps compta en mi tambe que ja ting ganes de ferne una bona:saltarin ,,, a vorer si fem una bona pinya.....
Spoki ,, menudas sendas las que as colgado en you-tube son una pasada ,, eso como dijo un compañero no se puede enseñar por aqui porque se nos hacen los dientes largos....:rocker ,,,, muy buenas esas sendas:mrgreen: :mrgreen:si señor
yeeeeeeeeeee hoy he salido a una ruta sorpresa,, al final era la del BARRAC, esa del arbol caido,,,, uff esta guapisima, vas a saco paco, curvas, escalon de salto, pedalea, de repente un escalon entre dos pinos, a saco, otro escalon en curva, a saco mas piedras, pino, mas pedrolos, barranco, pedalea, mas piedras!!!!! escalonaco, uffff de vicio, quiero mas!!!!!!!!!! una fotico del principio, con nuestro pater Abarca de 55 tacos y lo fresco que va.
Els de Manuel també hem tingut eixida hui. Ha sigut tranquileta perquè venien 2 companys nous que volen iniciar-se en açò del MTB. Tranquileta però que a la fi han sigut 55km!!!! 4 hores de ruta, esmorzar a Bellús inclòs, i a casa. Em sigut bon grup: 9 de Manuel, 4 de Castelló amb la presència d'skamot i raulet33 de Barxeta. I això que nosaltres hem tingut nombroses baixes que si no ens costa llogar un saló de bodes per poder esmorzar :meparto La setmana pròxima toca una altra senzilleta. A veure si ens deixem veure per Sellent o Sumacàrcer :melopien: Salvagarto...no tens excusa eh? :malaleche
Veritat eh? Eixa del Barrac està mooooooolt guapa!! A l'eixida de hui raulet33 ens ha enssenyat una que, encara ser curta, també ha estat molt bé. Si no que li ho diguen a eli1919 que s'ha tatuat el braç amb les punxes d'uns matolls :cunaoo
Nosaltres al final també hem acavat en 55km ... hem parat a esmorçar al poliesportiu del genovés ... ahi hi ha una camarera que bufffffff ,, molt be tot ..
Nosaltres hui també hem estat a Bellús.... si ho arrive a saver haguera anat a saludar-vos.:meaman Toni..... home que si conte amb tú??.....crec que se d´on s´agarra la senda dels enginyers però conte en tu per si de cas
Per cert.......... mireu quin perfil mes wapo ens ha ixit........ he disfrutat baixant mes que un xiquet el dia de Reis