la verdad es que la de barrac esta muy bien pero yo me quedo con la senda del quemador. no se me gusta mas. Juanmaferr te veo con mono de sendas que no has tenido bastanteeeeeeeee jajajajaja
yeee que rabia no poder juntarme con vosotros para pedalear por mi horario. si montais alguna en sabado tarde o asi avisaaaaaaaaaaaaaaar
Menos mal que tenias algo mejor que hacer cabronazo La solucion es quedar para hacer la senda del Cremaor un sabado por la tarde cuando el dia sea mas largo...
Esta mañana en la Soroixa me he cruzado con: Nachox, Pepillo&cia, Nikoss, Troncoquemado, EL Ruso y Quimerico, con un monton de peña mas, que iban direccion a las 5 subidas
si me e ido a ver si cogia a mi amigo cesar y mi amigo adolfo que han salido con los de picassent que se han ido a subir el pico del ave. asi que media hora despues de salir ellos e salido yo. y me e puesto a subir por el acceso de montaña y e salido por el hotel (que durooooo) subiendo me a dado una media de 15,6 km hr hasta donde empieza la subida al ave. los encontrado y aun e podido almorzar con ellos en dos aguas. pero con la lengua fuera............
PD que ******* hacias en la rotonda de alter????????? has ido por la carretera??? PD2 vale a lo del sabado por la tarde.
heii varela nosaltres tambe am estat en bellus,, pero almorzant en el bar de denfrot de avero sabut tipotane ,jo i el resto de compains a verem almorzat juns i sa gerem conegut,,, a raulet33 ja el conec:grin:
Tipotane, quin perfil mes guapo que sa quedat,,,, ahui sam quedat tots boquivadats ,,,,, je quina manera de vaixar de per ahi,,, com se nota que ja tas fet a la trek,,, :bravo :dance lo que no mas perava es lo de Pep mos anava fent tapo,,,,, :mrgreen: as tat la ruteta de hui molt ve,, encara que alguns auran patit:crybaby2:crybaby2
Qué alegría volver a encontrarme con todos en el Foro. Entre lo mío y la petada del foro ha sido fatal.
Ostres!!!!! he tingut a tots els de Manuel a la botiga. ¡Bona gent!!!! Als 10 minuts ja estavem parlant de biccicletes, de la mani i de les nostres coses. Bonja gent, de veres. El Xatet, un 10.
Estos de Manuel s'han tirat al gasto!! :alloreto Estan tots amb el plan renove i adquirint noves màquines. Mira que ara venen dos companys nous i no seria d'extranyar que prompte vullguen noves bicis.
eii ja estem aci. xe tu mitja olleria esmorzant al bar d'enfront i sense enterarmos xe, escolta tipotane explica d'on es eixe perfil per que per a baixar tant tambe hauras de pujar no? nosaltres ferem una ruteta trankileta i no li feu cas a varela per que va ser tranquileta lo que pasa es 2que a ell li fa falta un poc de paelleta o de paellero per que quan toca posar el paellero ja l'hem cagat cap arrere i despres diu es que estes cobertes es que no se que res de res paelleta i paelleta. xe menudes makines que s'han comprat els dos compatriotes josue i el kabesa tu, anarem a la tenda de ferran extrems bikes on the racing competition, xe tu un tio de **** mare haguera estat tota la vesprada alli xarrant en ell pero la faena es la faena ah ferran segurament no podre pasar jo a per les makines pk com et vaig dir vaig a vore la formula 1 segurament pasara juan el de la bici de paseig, ah veges si tens algun cataleg de maiots per a fer per a la penya per que estem interesats a fer un maillot del bellota bike . el diumenge que be si no pasa res anirem a la font d'ivars i ala font del pinar fent alguna trialereta per les salines de manuel i pujarem a santa ana per fer algun esforç mes duret raulet ja ho saps si pots t'ensenyem la zona a mitges per que crec que estaran el caçadors a saco per alli perque el dia 2 tanquen la veda vinga xicots fins prompte:sofa
ei ja esta per aci vareleta ves entrenantre maxo que tu tens temps home si tinguera jo la teua faena mes fort que mexa hem posava
Xatet, una llàstima que no pugues passar. Les bicis estan a punt, falta la de Juan que arribarà demà. Passa quan pugues de totes formes, que tinc una cosa per a tu. Respecte als tratges, podem fer el diseny que vullgau, pero pasa i parlem de les mostres. ¡¡¡¡¡ Qué vingues, cony!!!
val a vore si puc pasar dimecres quan torne de la formula 1 i de les rebaixes tancaveu a les 8 no? pos jo pasare eixa vespradeta aixina mirem lo dels equipatges
Ei si feu equipatges,,,, a mi tambe m´agradaria tindren ,,,aixina ampliem el repertori a l´armari :mrgreen: :mrgreen: I ya me direu on está la tenda, avore si algun dia faig jo excursió tambe !!!,, segur que cau algo ...
jo tb estaria interessat en el maillot i en el culotte! El dissabte vaig eixir en la colla l'arrap d'aci de castello. Xe com es coneixen les salines tu!!!!!!jaajajajaj!!!me van portar per la "senda l'arrap" i porte arrapades hasta en les ungles dels peus!!!!!molt divertida!
val xikots si ens fem avant vos tinc en conte val a segurament esta setmana si k anem a villalonga per que lo de vicent (motoret) va per a llarg ja vorem per que aço canvia cada dia uno vo lanar aci l'altre alla al final es fara lo k jo diga en plan dictatorial i a fer la ma jejejej