1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Dismiss Notice

Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Discussion in 'Zona Levantina' started by Varela, May 23, 2007.

?

¿De que zona eres?

Poll closed Jun 2, 2007.
  1. La Ribera Alta

3 vote(s)
    60.0%
  2. La Costera

2 vote(s)
    40.0%
  3. Otras zonas próximas

0 vote(s)
    0.0%
  1. eli1919

eli1919 TEMPLARIS MANUEL

q li pegue foc pero a la bici...jajajajaja
    i a mitj valencia,entre ells a cañete,i a marchena(q ells diu q no fa faltes)

2. Extrems

Extrems Master trencapedres

Hola xatet:
    La cosa té mala solució. Prova a netetjar amb alcohol isopropílic i una vegada seques, passa un lija fina. De totes les maneres, crec que allò millor és canviarles. Te ho dic per experiència diaria, que treballe en això i ho veig tots els dies.
    Un abraç des de L'Alcúdia.

3. eli1919

eli1919 TEMPLARIS MANUEL

be xatet,crec q d´extrems pots fiar-te del q et diu,si ell trevalla en aixo...
    tindrà raó.si vols esperar-te a q et deixe el limpiafrenos q et vaig dir q gastem per als cotxes....fes el q cregues convenient,ok?

4. Varela

Varela Tinker forever!

Estic amb Extrems :comor3 . Per al que costen crec que el millor es canviar-les i t'oblides de problemes. Ja ens contes.

5. Varela

Varela Tinker forever!

Si no recorde mal i el temps acompanya, este diumenge volieu anar a Tous no? Jo, sentint-ho molt no aniré. He d'anar-me'n fora i em serà impossible acudir :crybaby . Així també aprofitaré per posar la bici a punt i dur-la a que li facen una xicoteta revisió :limpiadi:. Ja em conteu val? Au xics.

6. eli1919

eli1919 TEMPLARIS MANUEL

ai varela....es cert el q diuen q estira mes un pel de....q una maroma de barco
    jo estic enganchat dl coll i diumenge he de fer 16 km a peu a manises,q estic apuntat...aixi q no crec q vatja.
    ja quedarem per l´altra setmana

7. xatet

xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

jo esta setmana no isc oohhhhhhhhhhhhhhh cuestions fisikes,,PERO EH PERO JA MOC DESDE ACI PER A LA SETMANA K VE VILLALONGA L'ORXA LA RUTA VERDA DEL SERPIS K VOS PAREIX LA MOGUEM O K S'APUNTUE I ANEM TOTS O K?? CUADRILLA DE GAYS:meaman :platano :flipa

8. xatet

ai tingue les fotos

Attached Files:

9. xatet

a vore

Attached Files:

10. xatet

be dos mess pk aço va mes lento

Attached Files:

11. Tipotane

Tipotane Miembro Reconocido

A mi hem va pasar exactament aixó i les vaig tindre que canviar

12. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

hui ja em picat biela, i em pense que dema tambe, a veurer si tenim un poc de sort i podem fer alguna cosa, ja vorem el temps per dema.

13. Salvagarto

les fotos que son de la casella d`alzira?

14. Tipotane

Tipotane Miembro Reconocido

Al final haveu estat pel pantà de tous???

Jo hui he ixit i mare meua com estan els camins, he posat un post amb fotos:eh?

15. Extrems

Extrems Master trencapedres

Si voleu vore fotos de fang, aigua y patiment fangós, les tenim penjades en el apartat de fotos de la web del Cuc.
    http://www.penyaelcuc.com Les etapes de les dos últimes setmanes han segut un asco, però reconec que hem disfrutat com xiquets.

16. eli1919

eli1919 TEMPLARIS MANUEL

jo m´apunte a la eixida q ha dit el xatet,no tinc ninguna cursa diumenge,i supose q dissabte serà com el d´aquesta setmaneta (buidaor)...
    es veritat aixó q diuen q amb menys pes vas mes....jajajajajaj

17. Varela

Varela Tinker forever!

Hola a tots!!!!:aplauso3
    Que jo sapia este diumenge ens vam quedar tots a casa. Jo almenys no vaig eixir així que eixa ruta de Tous queda pendent a l'agenda. I com sempre... Xatet planificant eixides!!!:aplauso4 Ara toca la Ruta Verda del Serpis? Allí que estarem tots clar que sí!!! Vinga a veure si s'apunta una bona quadrilla!!

18. Varela

Varela Tinker forever!

19. xatet

ei xavals este diumenge no mes va aixir rober i vicent i si k van anr a tous eeeeeeiiiiiiiii iimmmmmmmmmmppppppppoooooooooorrrtaaannttttt nia k konseguir el telefono del bar de l'orxa on parem a esmorzar pk segurament serem prou i val la pena reservar taula per a acavar antes pk sempre esta a tope posare un post a vore si algu el sap be aneu apuntantse k aaço va de bo. jo, juanito el lechero, eliseo, rober, vicent, migue, vicentet, enrike,soleret,barahona,varela, victor(varela disli k ahi no hin ha carretera ara nia bona matina eh) a lo millor tb be el kabesa, i k pasa en la penya de santju va a vore a jo agarre la furgo pero fara falta una altra pot ser barahona o juanito vale a noticies del toamte arcadio lledo vol comprarse una bici i joseu tb i monxo va a vore si el bellota bike es fa bellotar:mrgreen:

20. Salvagarto

els de santju tirem cap a sot de chera. que esta alli la 4 volta de btt de sot de chera i tenim un compañer que es d'alli.

Share This Page