A l'igual que hem fet hui amb l'eixida a Monserrat, tan sols heu de dir-nos dia i hora. La idea del foro era, i és, coneixer gent i noves rutes. Hem de recorrer tota la comarca!!!
Hola MAD.07. Un plaer veuret al post. La veritat que el Foro no funciona massa bé. A mi em passa sobretot quan vullc enviar una resposta: se'm queda pillat i he de tornar a entrar. Últimament no funciona massa bé. :malaleche
Tipotane jo tambe ma punte se que sera una bolta divertida. Un compain meu del trebai tambe vindra. Que fotos me chules,, les de bocairent:nunchakus Serem prou jent,,,, tes faena que fer per a trobar un bar que capien tots,,,,jejeje
Si te serveix, nosaltres li diguem " la del genoll d'Alvaro", perque el bó d'Alvarito es va cascar allí la ròtula.
figures destacades spoky i donet? el medalla de plata res? espereu la cronica verdadera q crec q varela i jo no hem fet la mateixa pujada... m´has decepcionat!!!! ninguna menció al numero 1 dels de manuel? me parece muy fuerte
Atenció a Eli, que amb la supermáquna nova és imprable. Que no m'entre jo que li lleveu protagonisme. Per cert nen, ¿Que tal el maquinón?
barbaritats!!!!quin canvi. per cert 2 cosetes insignificants... el disc de davant em fa una mica de ruidet,em va dir el teu company q seria normal.. i la segon q m´has de veure (per al basculant) la pegatina eixa q es posa per a q no pegue directament la cadena en el basculant.... a veure quin dia vaig i ho arreplegue. este varela nomes em veu q en les baixades i per aixo no resumeix be les etapes.jajajajaja
bueno pues el peque se a puesto malo,,, asi que no hay viaje de momento osea que me quedo y estoy disponible para rutear. (aunque voy a descansar mis reales posaderas ***** que dolor de culo despues de la pedazo de semana pasada casi toda ella en bici)
SPOKY TIO Q NO ENS VAM DESPEDIR...Q BO ERES,JAJAJAJA espere q ens tornem a veure prompte i q arrivat l´hora estiga a la teua altura...q estas molt fort cabró.ja vindras a manuel i pegarem una volteta....ok? la proxima despedida q sera la del xatet la farem alli en joy valencia:vino
jajajaj tranquil no pasa res, de totes maneres tu apujares segon a nomes mig minutet de res.. tu tambe estas molt fort... aleeeeeeeeeee prepareu una ruteta avorer si puc
Yyyyyyyeeeeeeeee Ferran, que quina maquina li has venut a ELI ?, i sobre tot per a cuant la meua ? :crybaby :crybaby :crybaby :crybaby Ja se que soc pesat, pero tu em comprens...:burladia: