Mike esta en la pag 4 casi al final "como es un dia en la pedals de foc" . Jo ja me he apuntat a la volta a peu es el dia 7 d juny tens que apuntarte en la pagina d nou pindaro
Cheeeeeeeeeee ningu te res que cotar del cap de semna? Jo bax jugar al futbol el dumenje i estic tot ancondolit, tinc auyetes asta en el carnet de identitad.
Vinga xicons, que la prova d'orientació ja està mès a prop.Teniu , els que teniu idea de participar. que enviar un missatge privat per a VALVULA o per a KOQUE. vINGA ANIMEU-VOS FORÇA I AL PEDAL
RESPECTE A LA PROVA DE ORIENTACIO, QUE LA GENT VAJA AL LLOC D'EIXIDA. EN LLOMBAI, DAVANT DEL COLEGI . EN MONTROI A l'EDIFICI DE LA MANCOMUNITAT QUE ESTA A LA CARRETERA. L'HORA D'EIXIDA SERA A LES 8 HORES. SI PREFERIU ANAR AL LLOC D'EIXIDA TENIU QUE AGAFAR EN LLOMBAI LA CRTA DE DOSAIGUES I AL PK 3.5 GIRAR A LA DRETA PER UN CAMI D'ASFALT. 300 M MES AVANT VOREU UNA CASA BLANCA DINS D'UN TANCAT DE CIPRESSOS, AÇI TE LLOC L'EIXIDA
Que vol dir tot un exit volem una cronica com deu mana y soi pot ser alguna foto va curreuseu un poquet que la gent vol saber que pasa en la orientacio ens tteniu un poc desorientartssss Amunt Valencia fora soler , a Palop per a que el volem?????
yo vaig disfrutar com un xiquet axo que arrivi el ultim en compañia del meu fill ya tinc ganes de un altra o millor una nocturna
:unmonton El divendres nia reunio i despres soparet, parlarem el tema de la nocturna entre altres. :chinchin:chinchin:cerveza:vino
Hola Jlepic & company jo no puc acodir a la reunio pero ja parlarem .. La nostra web http://www.BttColaitaExtrem.esesta actualitzada esperant Noticies del club -- Nocturna -- Gent que va a fer la Pedals de Foc en Agost -- Polos guapos de la Bttcolaitaextren ------- i mes coses -- Per a l´Hivern estrenarem una web més dinamicaaaaaaaaa amb foros i mes cosetes on tots els membres podem participar , aixo si el club te que fer algo de gasto Bo ja parlem :saltarin:saltarin
Recordarvos que este divendres dia 18 de juliol es la gala del esport al auditori de Llombai. . S'aspera la maxima asistensia de tos els sosis del club
Ui divendres 18 es la gala del esport de la mancomunitad del marquesat al auditori de Llombai a les 21:00 hores. .S'aspera la maxima asistensia de tos els sosis del club
NOCTURNA El proper divendres 25 de juliol tindrem una eixida nocturnaper els voltans de Llombai i Monntroi, la eixida sera a les 21:30 desde el parque romano a Llombai, i soparem en Montroi
NOCTURNA El proper divendres 25 de juliol tindrem una eixida nocturnaper els voltans de Llombai i Monntroi, la eixida sera a les 21:30 desde el parque romano a Llombai, i soparem en Montroi
NOCTURNA El proper divendres 25 de juliol tindrem una eixida nocturna per els voltans de Llombai i Monntroi, la eixida sera a les 21:30 desde el parque romano a Llombai, i soparem en Montroi