gracias scalpel06, pero a quen hay que felicitar e os actores, eu solo me limitei a recoller o testimonio grafico do ocurrido
o tipo do video anda ben , non imos decir que non , pero Albertiño tamen sabe dar volteretas "vinllas dar eo" e mais non presume tanto.que carallo.
O do camiño de Santiago do dia 5 e solo para os do monteneme ,ou podese enganchar algun da laracha?.Poderias escribir a que hora contades de estar de volta para pedirlle permiso a parienta en caso de poder sair con vos.Por certo ,e pa domingeiros ou para pros,xa que eu sonche un domingeiro?.Ata logo,esperando resposta
[OQUOTE=richi1968;11066007]O do camiño de Santiago do dia 5 e solo para os do monteneme ,ou podese enganchar algun da laracha?.Poderias escribir a que hora contades de estar de volta para pedirlle permiso a parienta en caso de poder sair con vos.Por certo ,e pa domingeiros ou para pros,xa que eu sonche un domingeiro?.Ata logo,esperando resposta[/QUOTE] O camiño esta aberto a todos, solo tes que presentarte as 9 da mañan na Praza do Concello de Carballo,temos pensado estar en Santiago etre a 1 e as 2 da tarde´a volta vai a ser por carretera, pero alguns van levar o cohe a Santiago, e outros vai a parioenta por eles, e senon de vota po la carretera, que slo son 45 Km.
haber que tempo hay o domingo haber si non hay que acoprarlle unha cabina a bici ou ampliarlla ea esta
hola haber se abrides o CC monteneme no facebook oooh!!!jejeje http://www.facebook.com/event.php?eid=164892280214396#!/event.php?eid=164892280214396 scalpel ou algun compi non teredes o trak por ahi de casualidad , mandeille as invitacions os de Laracha e os Mediaducienses haber cantos vamos !!si me dades o track mellor ...vemonos!!
o track davacho pero esa tecnolgia non chegou de momento a monteneme guiamonos po las apuntaciones na libreta e por unha brugula donada po birras san miguel