I MARCHA SAN SILVESTRE SOLIDARIA BETANZOS Participa na marcha aportando un XOGUETE NOVO que será entregado na Campaña de Nadal Cruz Roxa Betanzos. DATA : 31 DE DECEMBRO HORA: 16:30 SAIDA: PAVILLON POLIDEPORTIVO DE BETANZOS PERCORRIDO: POLIDEPORTIVO-COLEXIO VALES VILLAMARÍN-AVD.DA CORUÑA-MALECON-RUA DAS MONXAS(SIN AVITUALLAMENTO)-RUA DOS ANXELES-CAMPO DOS CANEIROS E VOLTA HACIA BETANZOS. Todos estades invitados a participar. Tende en conta que NON é unha iniciativa con apoio institucional-empresarial, senon unha xuntanza amistosa por unha boa causa. Non teremos premio para o gañador da marcha. Intentaremos levar un ritmo adecuado a todolos participantes. Non hai límite de idade, poderán participar todalas personas sin discriminación de raza, sexo ou de outro tipo. SERA BENVIDO TODO DIOS!!! Non cortaremos o tráfico. Non me fago responsable de lesións, traumatismos ou danos derivados do evento. Animade os vosos colegas. Notificade a súa participación ( pa comprar o cava) O FINAL DA MARCHA FAREMOS UN BRINDIS PARA DESPEDIR O ANO.
votad aqui a ver si eso vale de algo por lo menos http://www.foromtb.com/f78/es-justo...klein-b-y-c-pretrek-559032-2.html#post8670238
acabo de leer las dos ultimas paginas y no me entero de na,por cierto la san silvestre esa supongo q sera a patas no presi? yo si fuera en bike igual despues de las :cerveza me animaba a dar un rulillo pa luego :chinchin con tos y arrancar a jalar pa salir despues de las uvas a darlo tooooooooooooooooooooooooooooo,vivan los caimanes y feliz año a tosunky
Felicidades!! Lo malo es que este año te subirá la cuota de socio, por aumentar un familiar... Si ves que tal, pide una subvención.
otra niña mas pal club,joe quien fuera gas o anton eh? como se van a poner,si no hacen mas q salir niñas.Enhorabuena a los papis y bienbenidos al club de las salidas en familia los findes,por cierto me jode un huevo no ver por aqui a rikarika,es el alma del foro asi q el responsable de q no aparezca por el q se acuerde de q año nuevo vida nueva y se aplique el cuento,eh dicho,ala q os dennnnnnnnnnnn:rocker