Cannondale Rush 3 Team Replica empepinada y aligerada con muchos extras (talla L)

Tema en 'BTT - Con Suspensión Trasera' iniciado por Demian_81, 26 Ago 2009.

1. Demian_81

Demian_81 Humano

Me Gusta recibidos:
    0
    Uuuuuuuuuuuuuuuuup!!! De res! :D

2. Demian_81

Demian_81 Humano

Me Gusta recibidos:
    0
    Añado un fragmento de un mensaje que envié a un interesado. El texto está en catalán y almenos ahora a las 2:08 de la madrugada me parece demasiado extenso como para traducirlo. Considero que con un poco de buena voluntad se puede comprender bastante bien, de todas maneras si alguien tiene alguna duda la resolveré encantado. Gracias.

Última edición: 2 Sep 2009
  3. Demian_81

Demian_81 Humano

Me Gusta recibidos:
    0
    Historia de la bici y motivo de venta:

Hola!

És clar que puc explicar-te una mica la història de la bici. Me la vaig comprar fa uns tres anys, no recordo la data exactament. Fent càlculs mentals vaig decidir que era del 2006, però podria ser que m'equivoqués en els càlculs i com tu dius fos del 2007 (de memòria vaig fatal i no t'asseguro res perquè no voldria enganyar-te). La bici la vaig comprar, i se li han fet totes les revisions, a la botiga de Tomás Domingo del carrer Sepúlveda, a Barcelona (d'on sóc client habitual), per 2.495€. La única revisió que no s'ha fet a Tomàs Domingo és la de la Lefty quan li van fer el tunning, que la van fer els del servei 88+ que pertanyia a Probike. La factura de compra de la bici ho sento però ja no la tinc.

Aquesta va ser la meva primera bici "important", per dir-ho d'alguna manera, o que va costar-me una pasta gansa.. i per això li tenia molt de carinyo. Era una bici que feia servir per sortides amb els amics, i rutes de gran recorregut (com la Ruta del Císter) per la qual cosa en conjunt era collonuda (per quadre, recorregut de 110 davant i darrera..). Com ja deus saber, la seva gran virtut és que es tracta d'una bici molt polivalent, només penalitzava una mica en pes i per això vaig canviar alguns components per alleugerir-la una mica i canviar la roda del darrera, perquè de sèrie venia amb un ferro de buje Shimano que no casava gens amb la qualitat de la bici. El que passa és que vaig començar a competir en el Circuit de Duatlons de Muntanya de Catalunya; i les dobles per competir, per molts bloquejos que tinguin... com que no. Així que vaig montar-me un pepinazo fet a mida a partir d'un quadre Storck Rebel Carbon (la nineta dels meus ulls), i la Cannondale va quedar relegada a un segon pla. Després vaig tirar cap al triatló i vaig haver de comprar-me una Cervélo de carretera, així que tinc 3 bicis i lògicament no puc fer-les servir totes. Em sap greu tenir una bici com la Cannondale arraconada al parking, i per això després de més d'un any sense fer-la servir la he posat a la venda.

4. Demian_81

Demian_81 Humano

Me Gusta recibidos:
    0
  5. pablitux

pablitux Al lio!!!!!!!!

Me Gusta recibidos:
    0
    Muy guapa

6. Quituso

Quituso Miembro activo

Me Gusta recibidos: