CDM XESTEIRAS - Rutas y actividades

Tema en 'Galicia' iniciado por JORGE_G50KUNTIS, 29 Oct 2012.

1. triciclo de 29"

triciclo de 29" Miembro

Me Gusta recibidos:
    25
    Hoxe fixen unha pequena saida cos únicos dous valentes que quixeron gastar algunhas das calorias gañadas na cea de onte. Subimos o xesteiras o cabalar e despois fomos ata o cádavo; naaa pouca cousa:eek:la2

2. JORGE_G50KUNTIS

JORGE_G50KUNTIS Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    104
    Jod.... como anda ese triciclo¡¡¡¡ jajajajajaj.... Haber si vai haber que analizar os chuletóns do D.Manuel como lle pasou a Contador, porque me parecen a min moitos kms. para facelos despois da festa do sábado

3. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Por cierto,
    Domingo 16-diciembre, VIII Ruta de Senderismo organizada por el CDM Xesteiras. Para celebrar está VIII y última ruta de senderismo de 2012 al acabar habrá una gran churrascada por tan sólo 5 euros. Animaos que no todo va a ser pedalear "en bici", jajajajaj....
    Salida como siempre a las 9:30 de la plaza de los árboles (lugar habitual de salida de nuestras rutas btt y senderismo) para dirigirnos desde ahí al Monte Cabalar, ese gran desconocido de los montes que rodean Cuntis que a más de uno seguro que sorprenderá. Con sus grandes praderas (esto parece una del oeste, jajajaj...), repletas de vacas y caballos en semilibertad (pues si que va a ser una del oeste, jajajajajaj....) y al final churrascada (confirmado va a ser una de vaqueros).
    Animaos que promete ser divertido

4. jrañansito

jrañansito Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    58
    Impresionante papatoria, con visita de la "meneterica" incluida hehehe. Ao Cabalar non se pode faltar, a ultima vez habia uns bichos cuns cornos impresionantes...diante da unica cancela de saida. Ao final un pouco de alpinismo e listo, saltase a cerca e santas pascuas

Traduccion----

Me justa el chuletón, y soy fan de la juardiasivil. Al monte Cabalar hay que ir con capote, banderillas y los trastos de matar...pq la de Dios! menudos ponys que hay por ahí!!

5. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Pois si, a verdade é que a papatoria estivo moi ben, sobre todo a compañía, o bo rollo e esa visita da juardiasivil para partirse. Hay que repetir pronto, pero con un churrasco sirve, o importante é estar todos xuntos.
    Cambiando de tema, mañá xoves 6-dec, ¿quén se anima a sair?

6. triciclo de 29"

triciclo de 29" Miembro

Me Gusta recibidos:
    25

7. chechogr

chechogr Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    casi que llovió esta mañana, aunque algunos terinamos mas mojados por dentro que por fuera. Menuda paliza que me disteis hoy por la mañana, tou rebentado.

8. Javi B

Javi B Miembro

Me Gusta recibidos:
    21
    paliza si, pero aguantamos como campeones , eso tiene mucho mérito.

Última edición: 6 Dic 2012
  9. triciclo de 29"

triciclo de 29" Miembro

Me Gusta recibidos:
    25
    :laserkill

Última edición: 9 Dic 2012
  10. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Gran día, agua, barro, más agua, más barro, jejejejej.... Me lo pasé en grande y ese final en la T... de Leo, es brutal¡¡¡¡¡ Lástima que alguno se fuese a buscar lubinas, jejej.... boa falta che facía¡¡¡¡
    Triciclo, que despliegue de medios jajajajaj....
    ¿Quien se apunta para mañana? Salimos a las 16:00 horas del lugar de siempre
    Por cierto, mañana no llueve (o eso dicen)

11. chechogr

chechogr Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Masoquismo total, si hoy no reviento mañana nos vemos. ***** solo de pensarlo... No hay quien vaya a las lubinas?

Última edición: 7 Dic 2012
  12. triciclo de 29"

triciclo de 29" Miembro

Me Gusta recibidos:
    25
    Yo me reservo para el domingo

Traducción:
    O sábado pola tarde non vou !¡¡¡

13. Miguel.Á Voeckler

Miguel.Á Voeckler Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Vendo que saimos as 16.oo e as 18.oo xa é noite non seria mellor levar a lus de pila? Eu e pa non estonarme jajaja

Última edición: 7 Dic 2012
  14. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Pedazo de ruta que nos marcamos onte, sobre todo esas dúas horas de nocturna con final na T. de Leo, como baixa Miguelito nótase que entrena tódolos días antes y después de cada comida (por lo menos), jajajajajaja...

Traducción:
    Rutaza nocturna, Miguelito baja despacio que te vas a escoñar, jajajajaj...

15. chino.ibr

chino.ibr Novato

Me Gusta recibidos:
    5
    Boas! aqui estamos descansando despois dos 48 km detras dun toleiran ata o xiabre.
    O peor o frio pero ainda nos pegamos unhas risas. O peor quedamos sin visitar a merchi...
    Mereceu a pena

16. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Bueno, bueno parece que o domingo chegouvos ó forro¡¡¡¡¡ Pero tamén me contan que algún acabou mellor do que empezou, ¡¡¡¡nótase quen entrena pola semanaaaaaaa¡¡¡¡¡
    E cambiando de tema, ide aportando ideas para o fin de semana do 22-23 ou o mesmo día 24 facer a saída dos Bike Papa Noeles, que hai que animar un pouco o ambiente polas aldeas de Cuntis, eso si facédevos a idea de que teremos que recorrer todas as parroquias e eso van a ser uns cuantos kms. JOJOJOU¡¡¡¡¡¡¡¡

17. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    E non esquezades que este sábado voltamos a sair ás 16:00 horas, para rematar con nocturna, jejejejejej.... que teño que probar a lámpara novaaaaa....

18. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17
    Seica non te animas a voltar polo Castrove, esa Genius bota de menos a este maravilloso monte, animádevos....

19. triciclo de 29"

triciclo de 29" Miembro

Me Gusta recibidos:
    25
    E alguen vai a sair este domingo que entre os que salgan o sabado e os que vaian a ruta de senderismo, voume a quedar so na bici !!!!

20. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Buenas Charlie¡¡¡¡¡
    Pois claro que teño ganas de voltar a sair cos amigos de Armenteira e Punto, pero de momento estou un pouco "verde", dame un mes e en xaneiro prometo que nos vemos pola Armenteira en bici porque para tomar algo espero que nos vexamos na Fonte durante as festas que xa toca unha visita, ainda que só sexa para tomar os callos na de Merchi, jajajaajaj...

Compartir esta página