Que tengais un buen año, que los reyes hayan sido generosos y que nos veamos por los montes de la zona, un saludo.
bueno, parece que en vez de los Reyes Magos vinieron los YERNOS, que se llevaron los ordenadores de las casas?
Buenas noches compañeros/as, Hoy abrimos el post II ruta do lacón puesto que ya solo quedan 33 días y bajandooooooo¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Este fin de semana habrá que dar un repaso a la ruta unos larga otros corta para sacar tracks y ver zonas a limpiar. Colaboradores en marcha, señales listas y el sábado abrimos plazo de inscripción.....PREPARADEVOS¡¡¡¡¡¡¡¡ Tengo problemas para colgar el cartel en el foro, esto falla más que una escopeta de feria.....
a trackear a trackear!!!!jajajaj eu ainda non sei como é o recorrido, e teño ganas de ver de donde salen esos 45km!!!jajaja o de limpiar, para a siguiente ou a siguiente mas, non vaia a ser que se lles de as silvas e os toxos x medrar jajajaj
Bueno concienciandose para mañana ,haber cuantos valientes para desafiar ala ciclogenesis? Yo me incluyo si no cae el diluvio
Bueno, que tal el día de hoy? esperoque todos bien desues de la que se nos vino encima por la mañana. Esto de la ciclogenesis explosiva es la ******, jajajaja
Tenemos unos eggs impresionantes si fuera para trabajar no aparecía nadie je je menuda mojadura pillamos
Así me gusta, ide preparando o corpo que xa non queda nada para a Ruta do Lacón e tendes que estar ben finos, jajajaj... Esta semana vou sair algún día para ver si sacamos o track polo menos da corta, que onte parece que se vos enfriaron hasta los "eggs" como día Triciclo29 e non grabastes nada
cada vez que m acordo do que me doian os dedos co frio que os tiña!!!puffff!!!!!! pero andar baixo a chuvia ten o seu encanto ajajaja
bos días colegas, o primeiro dar a benvida o novo compañeiro juanilloxx, que xa forma parte do clube. O segundo e se alguen vai sair o domingo? Ou s todos cambiades a bici polas botas
David e máis eu imos as Rosquillas, outros van a Teo, outros a andaina pero creo que todos teremos que levar botas, porque non vexades como está o monte. Hoxe embarramos hasta ás orellas facendo a ruta longa, vaya palizón, non había quen se movera
Que mañana máis larga, divertida, dura, numerosa e divertida a de hoxe. O percorrido resúmese en un da casa a fonte e da fonte a casa, pero pa poñernos pingando chegoulle jaja
Jode...r no me digas que me perdí todo eso, si lo llego a saber cojo la bici. Y para senderismo cuantos había?
Estaba o noso amigo Monchiño que apiques estibo de non baixar nin do coche (e chino coma el), o noso guia Tono, Oscar o do porto do gomez e meu pai jaja uns "loquiños " que non teñen casa jaja