Centro btt esmelle - ferrol

Tema en 'Galicia' iniciado por fransmelle, 6 Jul 2009.

1. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola a tod@s, os dejo el enlace del album que estamos haciendo de las actividades y del centro en si, proximamente tendremos este enlace disponible desde la pagina principal del Centro BTT, saludos.:biker

Picasa Web Albums - cbttvalledeesmelle

2. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    El miercoles a las 5 salimos desde el centro BTT a hacer la ruta de Monteventoso, animaros

3. Trikie

Trikie Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Te lo subo Fran que estais haciendo un curro cojonudo. Teneis ya marcada la ruta esa? Yo es que las investigo los findes :D

Un saludo y seguir asi, que estais dando mucha vidilla a la gente que no conocemos las rutas.

4. txusm

txusm Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    582
    Allí nos vemos, que tengo ganas de estrenarme con la bici de montaña por esa zona, me han hablado muy bien de vuestra labor por la zona.

Por mi parte teneis todo mi apoyo, por cierto ya te envié hace un par de días un correo confirmando mi asistencia.

Saludos.

5. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Pues gracias a los dos, esta ruta todavia está por definir, si esta a grosso modo pero faltan matizarla un pelin y es por eso que queremos contar con todos vosotros para entre todos aportar sugerencias y trazados, sin ir mas lejos hace ún mes que sali desde las ranitas con Manel y compañia de BTT Ferrolterra y me llevaron por un sitio por Brion que en mi vida habia pasado por alli......y eso que lo tengo al lado, la ruta esta casi lista pero faltan pequeñas cosas y por eso preferimos tardar un pelin mas y hacerla de la mejor forma para tod@s, por cierto que el que se encarga de la señalizacion es Chiqui(no suelta el spray ni de coña...:whistle). La idea es traquearlas todas y el que quiera se pasa por el centro BTT y se la descarga del ordenador y a bourar se ha dicho!!!, nos vemos el miercoles, saludos.

6. Trikie

Trikie Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Yo no se si podre asistir el miercoles, pero si la marcais el finde la probare :D

Un saludo.

P.d: La zona de Brion le tengo ganas, pero no conozco nada de la zona. Antes estaba la pagina de Magu bttferrol, que explicaban las rutas de la zona, pero ahora no rula la web. ¿sabe alguien que ha ocurrido con la web?

Ya me han dicho de pasarme por la ranita el domingo y que me enseñaban la zona, pero me da que sois demasiado expertos para mi nivel, asi que prefiero ir dandole un poco de fondo a las piernas, para no quedar descolgado a la minima :D

7. txusm

txusm Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    582
    Tu tranquilo que yo soy el primer globero de todos, estoy como tu, vuelvo a la tierra y no conozco caminos para meterme con la de montaña.

Así que aqui me tienes comenzando de nuevo con la gorda por Ferrolterra.

Así que cuando puedas unete a las salidas.

8. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Te aseguro que muchos de los que vamos tratamos de disfrutar dando pedales pero ante todo las quedadas se hacen para eso disfrutar en compañia, a mi personalmente nunca me han dejado tirado ;-) t eso que voy sobrado de kilos y lento de *****.....s , animaros, saludos.

9. FSEOANEP

FSEOANEP Miembro

Me Gusta recibidos:
    14
  10. Trikie

Trikie Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Que tal la ruta de ayer, dura con la calor que hacia no? La habeis marcado ya, ? km? dureza, para un aprendiz de globero :p ?

Un saludo

11. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    La ruta de ayer perfecta, yo aunque ya la hice en varias ocasiones te puedo asegurar que dura, dura de *****..s sobre todo por el calor, menos mal que yo iva "cerrando" por la cola aunque en ocasiones la cola era yo mismo:meparto, esta muy bien señalizada(buen trabajo de Chiqui) y nada animarte a que te pases para la siguiente, saludos.

12. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola gente aqui os dejo un reportaje que salio hoy en el diario de Ferrol, esto ayuda un poco mas a seguir intentando que la cosa marche, saludos a todo el mundo.

Ferrol Sábado 15 de Agosto de 2009

--------------------------------------------------------------------------------

NOVA INICIATIVA DINAMIZADORA DA PARROQUIA FERROLÁ

Esmelle visto desde unha bicicleta

REPORTAXE DE DUARTE ROMERO

A parroquia de Esmelle sempre vai un paso por diante no que a dinamización do patrimonio se refire. Hai pouco máis de dúas semanas, a Asociación de Veciños abriu un Centro BTT para que todo aquel que o desexe poida percorrer o lugar montado nunha bicicleta todo terreo. Neste tempo, bastantes persoas se achegaron ao centro para pasear por algunha das rotas existentes no lugar, xa fose levando unha bicicleta propia ou alugando alí unha. Esta iniciativa está inserida no Proxecto Esmelle, que xa leva restaurados cinco muíños, varios lavadoiros e que está a contribuír decisivamente para dar a coñercer a parroquia e o seu patrimonio.

Para un visitante non habituado ás dinámicas colaborativas e de participación veciñal, a parroquia de Esmelle pode resultar sorprendente. Este lugar destaca desde 2003 por un proxecto de recuperación do seu patrimonio material e inmaterial e por situar a colaboración da veciñanza como eixo vertebrador. Esta é unha zona moi vinculada á auga debido á proximidade do río, polo que a cantidade de muíños e fontes é moi grande. A Asociación de Veciños de Esmelle leva anos traballando na rehabilitación destas construcións e na creación dunha importante oferta cultural que poña en valor o patrimonio local. Deste xeito, os visitantes poden disfrutar de rotas de sendeirismo, paseos a cabalo, practicar nordic-walk e desde hai dúas semanas, empregar Bicicletas Todo Terreo (BTT).

Se nos achegamos ao centro BTT que a Asociación ten situado ao carón do seu local social, atoparemos o recibimento de Sara Sabín, unha moza do lugar que xa traballou na rehabilitación dos muíños e que agora se encarga de xestionar as rotas en bicicleta. Un exemplo moi claro do voluntarismo que caracteriza a esta iniciativa.

Segundo nos explicou Sabín, as posibilidades que ofertan son varias. Por un lado podemos elixir se percorrer as rotas coas nosas propias bicicletas ou alugar unha por un prezo que oscila entre os dous e os dez euros dependendo do tempo que a utilicemos. Por outra banda, temos a posibilidade de seguir as rotas a través da sinalización que está a poñer a asociación, ou facer unha rota guiada por un veciño con moita afección ao ciclismo. Para solicitar esta opción hai que conformar un grupo de catro persoas como mínimo e o prezo, loxicamente, ascende, pero sen superar nunca os dez euros, que van a parte do alugueiro das bicis.

Polo de agora, non todas as rotas están sinalizadas, a que vai ao cabo Prior aínda queda pendente. Alén do alugueiro das seis bicicletas cos seus respectivos cascos, o centro BTT oferta outros servizos como o de vestiario con duchas, lavadoiro de bicicletas e aparcadoiro para os coches dos usuarios.

Coñecer Esmelle> Manuel Lorenzo Ramos, un dos promotores do proxecto, sinalou que o principal obxectivo que perseguen coas rehabilitacións e con todas as rotas, é dar a coñecer a parroquia. Este desexo parece que se está a cumprir, xa que son moitas as persoas que se achegan a este lugar para desfrutar da natureza e percorrer algunhas das rotas que a Asociación ten habilitadas. Unha das usuarias da bicicletas de montaña, Marta Higuero Luaces, sinalou que unha das cousas que a movía a coller este servizo era a posibilidade de ver paisaxes moi diferentes e ir coñecendo a comarca pouco a pouco. En tan só dúas semanas, as rotas de BTT están a ter moito uso. Segundo declarou Miguel Parra, presidente da Asociación de Veciños, o balance que fai nestes pouco máis de quince días “é moi positivo, hai unha media de dez persoas por xornada e cada vez se dá máis a coñecer”. Destacou que moita xente trae as súas propias bicis e infórmanse no centro BTT das rotas que poden facer e das recomendacións que deben seguir.

O mago Merlín > Alén da veciñanza, existe un elemento inmaterial que, de xeito máxico, está presente nas rotas: trátase do lendario mago Merlín. Esta presenza débeselle a Álvaro Cunqueiro, que foi o que ambientou na “selva de Esmelle” un dos seus libros, “Merlín e Familia”. Conscientes desta referencia, a Asociación de Veciños quixo homenaxear a este personaxe fantástico colocando unha escultura coa súa figura no merendeiro situado ao carón do Muíño de Otero. Asemade, a obra de Cunqueiro está presente en toda a parroquia grazas aos distintos paneis que se foron colocando ao carón dos muíños. Ademais da información xeral, podemos atopar pequenos anacos do “Merlín e Familia”.

13. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Buenas hoy hemos salido a dar un rule. Bueno anteriormente a empezar a rular nos han hecho una pequeña grabacion los de la voz de Galicia que saldra en breve....:meparto Manel, Guy, Manolo, Pantin y el menda, fuimos recorriendo lo que va a ser la crono escalada en BTT( de la cual os iremos informando) y despues nos tiramos hacia San Jorge por las antenas y vuelta para Esmelle, porteriormente ducha y zumo de cebada, corto pero bonito, saludos

14. jose pantin

jose pantin Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    ...joeee...menudos saltos...los grabaría bien el "reportero"?:qmeparto:qmeparto:qmeparto:qmeparto:qmeparto

15. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Falta verlos:rocker hay que esperar a que salga el reportaje, tanto sufrimiento espero que haya valido la pena:comor

16. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Bueno pues aqui va el video de los saltos:meparto, de todas formas se ve quien es la estrella:whistle.....

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=XERP7C6LREA[/ame]

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=q-IMVbPT2vY[/ame]

Esto va a colgarse en el Blog de la Voz de galicia " verano movil", saludos a todo el mundo y gracias a los actores secundarios:qmeparto

17. txusm

txusm Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    582
    Buena iniciativa y doy fe que son una gente fantástica con unas rutas que no os van a deufradar.

18. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Que pasa hombre?? ya me dijeron que hay cambio de montura a la vuelta de la esquina :drive ya diras la nueva adquisicion, saludos.

19. fransmelle

fransmelle Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Pronto todo sobre la subida al Mirador do Pedrouzo :drive

20. txusm

txusm Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    582
    Que tal Fran.

Me compré la gary fisher roscoe 3, vaya diferencia con la oiz.

De momento muy contento, ya lo probarás cuando nos veamos :whistle

Estaré pendiente para ir a verlo

Compartir esta página