Visto en la web de BTT Premià de Dalt: Sortida pels Cingles de Bertí, desplaçament amb la furgoneta del club fins El Figaró (al costat de La Garriga) Recorregut de 40 kms. aprox. (Montmany-Cingles-Centelles) Portar menjar i beguda a la motxila Hora de trobada a La Poma 8:00 Hora prevista d'arribada a Premià a partir de les 15:00 Con chubasquero y abrigaditos
Em sembla que la fregoneta es pels de Premià de Dalt. Yo me he quedado sin coche. Asi que me voy a comprar un portabicicletas y a ver si lo puedo montar en el coche del Norris.
Yo si puedo también podre llevar dos bicis o tres, una dentro... dos bicis + cuatro bikers, tres bicis + un biker.
quietorrrrrrr....Jo portaré una fragoneta de l'empresa, es petita pero caben dos bikers i tres o cuatre bicis
Jo pillo el meu bolido que aixi el trec a passejar de tant en tant,xo nomes hi cabem bici i jo.Es l´incombenient dels esportius d´alta gama.
amiguetes jo no ire,os pongo los cuernos con el running ,me quiero preparar para la carrera del 30 0c. que vaya bien....
pots anar amb l'Adolfo, que el Roger anirà amb el meu cotxe--------sembla que al final no plourà fins la tarda...
Bueno, jo puc 2 bicis baca... ---------- Mensaje añadido a las 21:17 ---------- El anterior mensaje fue a las 21:16 ---------- Cuans som al final?:joystick