*****, VALLA EMBARRADA QUE TUBISTEIS NEL MONDIGO, VAYA COMO LE QUEDARON LOS BRAZOS A VICTOR, NO LOS LIMPIA NI CON MANGUERA A PRESIÓN,JEJEJE.MAÑA YA LE DARE CERA AL SEÑOR EDROSA!!!!
:burladia:traba, non sei de donde sacache eso de que taba apuntado na morgal.casi seguro que foi cousa da organizacion pa que se acercara mas publico pa ver como deixaba en ridiculo a naviego pero hoy salvou porque me queden na casan vendo a benedicto XVI que me parece mas interesante:burladia: a parte deso tou bastante liado estos fines de semana e posiblemente hasta dentro de un par de meses deixarei as miñas salidas domingueras.(bueno pero pa salir a unha cena farei sitio na agenda)
Saqueilo da preinscripción que puxeron na web da federación, pero penso que copiaron a de San Juan, por eso salías. Eu rompín o cambio cando iba peleando a 3ª posición en sub 23, pegueime unha pateada de kilómetro e medio e acabei 4º igualmente. Carrerón absoluto.
manu javi non sei si habera que poñelo en busca y captura o gps non sei si ye fallaria algo ¡non da señales de vida! haber si por lo menos aparece pa comida eu tuben na playa de navia muy bien non me choveo nada e xunteime con dos de navia que taban nel ciicuito tamen al final 2:30 que me chegaron
que dani por lo que se ve sentaronche ven as garinbas de ayer xa sabes pa proxima chamasme tomamos outro par de tres o cuatro garinbas y vas como nuevo de todas formas si te pasaras al equipo egea globeros eu creo que andarias mas lo teo penso que e falta de hidratacion
Buenos pos despos de tarde de siestin y F1. Aqui tamos. Non sei a clasificacion final hasta que salga en internet pos estaba empapado e todavia faltaba xente por chegar. Tiña algo de frio e non levara roupa pa cambiarme. Na primeira parte de carreira a pé bastante bien, pero en BTT, tatatachan, dous pinchazos (Que raro) cambiei a camara de atras en 5 min, e inmediatamente volvo pinchar pa facer casi tres km a medio gas. O final saliume un tempo total de 1:50 mas ou menos pa todo. 6 km a pie e 10 en BTT. Experiencia cojonuda. Por cierto teño o trasteiro cheo que sino xa sei quen iba ir pa alí.
Enhorabuena Traba, a ver si ves dar unha volta por aquí e pos algo en forma a teu irmán, que ta algo floxo.
Hola a todos, eu a o final salin un par de horas as 10, pero tamen me mellei, pinchei,e pasei frio, quen save algo de como quedou o huesqui e jose? e dondo ta tan liao un par de meses o compañeiro EDROSA?
bueno creo que e millor que non axa cena sinon que bos die un curso de como se arregla un a flacaaaaaaaaaaaaa, lavado engrasado a presion adecuada nas rodas esuspension cambio de rodamientos de donde beñen algun s ruidos tan molestoooooooooooo etc etcccccc ui e como se repara un a cadea con duas pedras bueno traba felicidades por ese cuarto posto . ESTE NUESTRO CLUB CADA DIA E MAIS GRANDE.
Huesque nun sei el posto, calculo que entre os 10 ou 15 primeiros, ademais estrenando equipación con publicidade de "Jardinerías El Topo". E Jose pisou podio outra vez, 3º. Tamos feitos unhos cracks
Crónica federativa y clasificaciones: http://www.ciclismoasturiano.es/ind...al&catid=8:noticias-ciclocross-2010&Itemid=12 Fotos profesionales: http://fotomon.es/main.php?g2_itemId=96779 Crónica propia: http://elpedaldeloccidente.blogspot.com/2010/11/la-historia-de-un-ultimo-recurso-una.html Un par de fotos mías, ya que estamos:
Ainda lle deche ben, 2:30, menos mal que non fun, jejeje. Ahora en serio, a ver si un finde vamos que tengo ganas de conocerlo.
Sábado subiendo al mondigo, cuando de repente Javi sufre un percance y se le rompe la cadena, pero no hay problema estaba el presi, actuó como si de Mcgiver se tratara y con dos piedras, todo se solucionó!!!! Adjunto fotos del suceso. Lo realmente curioso es que Javi terminó la etapa sin problema, QUIEN LO DIRÍA!!!!