comepiedras(p.farnals y alrededores)

Tema en 'Comunidad Valenciana' iniciado por incubus, 16 May 2007.

1. bob-bike

bob-bike Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Fervic, per a res no, no mes pases Benicalap va Burjasot, on esta TVV, la carretera es da de pasar per una pasarela peatonal, o per debais a la altura de l'universitat, si trove al google els punts exsactes per a creuar te els mane.

Saluts.

2. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    xeeeeeeeee, estic aci fent faena com un negre que h d'entregar dema i vaig a mirar el foro i me trobe en una serie de cagones que li tenen por a 4 gotes. AÇO QUE ES??????
    En les ganes que tinc d'eixir, ploga o diluvie jo fare la ruta i no crec que siga l'unic.

Per cert, com vos a anar la ruta de hui???o d'ahir per a parlar en propietat

3. votasequies

votasequies Qui vullga patir que pata

Me Gusta recibidos:
    0
    lleeee. The saint, vine que aguantaràs. Jo vaig a anar. I si jo vaig, segur que tu tb aguantes. Ademés, Javi samsung tb vindrà, que està prou desentrenat.

De totes formes, el qui es canse, sempre pot pegar la volta a mitant.

Per cert...tinc una vista.... Ahir vaig vore al Robe, a Joan i al Taronjeret empeltat pujant a la mola, ¡ des de la senda de la font de loro ! anàven tots tres sense sillí i agafant tots els clots de la carretera.

4. bob-bike

bob-bike Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Pos varem fer la mateixa ruta que l'ultim volta ferem am tu, pero pujant primer el pic de l'aguila per la part mes suau, despres de fer la mola baijarem per el mateix puesto pero sin desviarnos per la senda, aribant a Albalat mon amarem al monasteri de sant espirit y pa casa, estige molt be, l'unic esque com ani en bike desde ma casa al final em resulta pesat.

Saluts.

5. bob-bike

bob-bike Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Y eso, ¿no saliais algunos por la tarde? , ya no me acordaba yo :???:

El tiempo dice ayer que para el sabado lluvias, pues ya an cambiado a tormentas.........recordar las normas de seguridad ante una tormenta ;)

Saluts.

6. cicloturista picado

cicloturista picado Bite the dust!!

Me Gusta recibidos:
    1
    Jo estic amb tu, Paco,jo no faré com els gats, a no ser que caiga a poals.
    El temps ha dit que ploura, pero que la major part del dia estará alternant amb clars.
    A més, amb 24-25ºC no es el mateix que banyar-se en hivern!
    Açó vol dir que si fem la cagona :crybaby:crybabycom tu dius, potser que a les 8 ploga, se quedem en casa, i a les 10 estiga el sol fora!
    Conclusió: hi ha que arriscar i eixir igual!!!!:-D
    Altra cosa es que anarem a estar tot el matí banyant-se!

7. bob-bike

bob-bike Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Home, yo lo que li tinc por es a la trialera isa si esta baña, no tinc tecnica y besare la terra segur, en este cas besaria fang, per mullarme durant 1 hora no es problema, si es tota la ruta ya si que es un problema.

Saluts.

8. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    Menos rollos!!! dema tots a les 8 en la rotonda. Qui no estiga->CAGONA

9. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    Menos rollos!!! dema tots a les 8 en la rotonda. Qui no estiga->CAGONA

10. CrAzY HoRsE

CrAzY HoRsE www.quevolsquetetoque.com

Me Gusta recibidos:
    0
    Jo esta vesprà aniré a vore si tinc arreglà la bici. Supose que el freno no haurà arribat encara, pero em va dir que igual me posava un d'ell. Ja vorem, que diuen els cecs. En cas de no tindre-la em tocàrà agafar la tanketa i igual la desmonte pel camí. La última vegada que vaig fer una ruta d'estes se'm va afluixar una biela i va ser una putada, pq no teniem la clau per apretar-la. Te'n recordes Fet?
    Però bueno, me tocarà canviar-li els pedals per cales i..., tot és possible.

11. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    Després de la xopà de la nocturna, la veritat no es el mateix que caiguen 4 gotes que 4000. La xopà va ser de campeonato, portava fang hasta dins del culote. :meparto:meparto:meparto.
    Quan vaig llavar la roba eixia xocolate enlloc d'aigua. Va ser de locos. :loco:loco:loco

12. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    The Saint i Bob, pensarlo bien. La ruta pinta ser durita, pero no imposible. Y como dice Vota siempre queda la posibilidad de hacer media y dar la vuelta. Está guay porque así conoceis rutas nuevas. No se. Vosotros direis.

13. cicloturista picado

Me Gusta recibidos:
    1
    En quant a Bob i The Saint sempre podeu pujar Potrillos, i allí decidir depenent de com aneu!
    Si aneu be,podeu fer la Cartuja (no se com funcioneu, pero si dubteu vos ho desaconselle ) o evitar-la per a buscar el Sierro ( acó es el que jo faria de vosaltres) o be si aneu més justets, fer la trialera amb compte, la pista fins a Porta Celi, i després anar-se'n per Porta Celi travessant per els camins que hi ha per l´hospital fins a casa.
    Aixó ja vos poden eixir més de 50 km ( uns 25 fins a Potrillos, 3 o 4 de trialera i pista i altres 20 per a baixar), amb aixó podeu anar servits, i s´eviteu la Cartuja i el Sierro.
    La que tenim pensada, desde la Creu pot costar entre 3.5-4h, a algú que porte un bon ritme, a un ritme de 18-20 de mitja, (18x4=72 km que será la distáncia aprox), que ja es anar be, pensant que la Cartuja se puja a 7-8......:-D:-D
    No penseu que vos intente asustar ni res per el estil, simplement es per a que no s´emporteu després ninguna sorpreseta!
    Pero com diu vota, hi han moltes alternatives!

14. cicloturista picado

Me Gusta recibidos:
    1
    Encara tingueres sort, a mi en Cazorla se me varen colar uns bitxos (gamusinos radioactius com a mínim) que venien com a equipament extra amb el fang, per l´esquena i si no me picaren 50 vegades, no me picaren ninguna!!!
    Ves i apreta-li per a la bici!!

15. votasequies

votasequies Qui vullga patir que pata

Me Gusta recibidos:
    0
    LLEEEEE. DEMÀ A LES 8:00 EN PUNT A LA ROTONDA. SI NO PLOU MERDA TOTS ALLÍ.

NO SIGAU RODATAULES, QUE A LA NOCTURNA ES VAM XOPAR COM A TONTOS I NO FEIA FRED !!!! AIXÍ QUE PORTEU TOTS IMPERMEABLE I PUNT.

La pluja és sols un ingredient del cocktail aquest que ens agrada tant que es diu MOUNTAIN BIKE. ¿o acàs sols es pot eixir quant faja bon temps? Ànim a tots, incluïts els que, COM JO, no anem cara al aire. Si es cansem podem fer una altra variant. (jo no soc partidari, encara que rebente com les cigales)

AIXINA QUE...DEMÀ A LES 8:00 A LA ROTONDA.

PD. Feu-me un ring quant s'alceu per si m'adorc. jejej

16. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    Esto si que es una verdad, en realidad la Cartuja pica bastante pq es una subida constante que casi no tiene llanos para coger aire, pero si quereis probar. Yo creo que lo mejor será que salgais con nosotros y sobre la marcha decidir. O hacer una ruta alternativa. La verdad es que la ruta es cañera.
    De moment la cosa pinta mal, pq acaba de posar-se a ploure. D totes formes jo després vaig a apretar per a tindre la bici.

17. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    :meparto:meparto:meparto Aixó serien puces o algo així, pq en el fang no se jo quins bitxets poden haver. Però no m'agradaria, la veritat.:crybaby:malaleche

18. The Saint

The Saint Just do it

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno decidido,
    Mañana estaré ahi a las 8.00h y hasta que no pueda más y volveré. La verdad que me da mucho "MORBO" la trialera! A ver que tal. Acabo de llegar de Lluch y me he comprado un chubasquero y he visto la bici de Crazy en reparación. Supongo que hoy la tendras acabada!

19. esedeai

esedeai Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    haber si se aclara uno ,a que hora mañana que no me enterao ,a las 8 o 8: 15

20. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    A las 8 en la rotonda.
    Ya tengo la bici, al final me ha montado su freno hasta que llegue el mío. De lujo pq si tngo que pillar la tanketa me muero. jajajajajajaja La verdad es que después de todo se ha portado, pq si el freno tarda en llegar 15 días o un mes o vete tú a saber, me tiro por el barranco. :loco:loco:loco

Compartir esta página