A estat molt bè. M'agradat molt. La ruta ha estat guapa. Bueno, fins jo arribí. N'hi ha molt bon rotllo i molt de companyerisme. Aneu molt ben preparats: Físicament i mecánicament. L'enhorabona a tots. Aixó d'arreglar la caena a mitat camí es la canya. A mi me passa aixó i m'hen entorne a casa. Dissabte que bé tornaré si no pasa res. Me falta un poquet de forma física. Pero poquet a poquet. Ja m'agafaré. Per cert, jo també vaig punjar de camí cap a casa. I dos vegades.
llleeee. Jo el dissabte no podré eixir. Tinc una altra eixida, més dura que la vostra. He de fer uns 10 km (de baixada,claro) per la via verda de Ojos Negros, amb la família de la meua novia. Es lo que hay. MEEERRDAAAA. Pero he de anar. Pregunte... qui ix el diumenge amb mi? Per fer una llarga també. Es que me dona un poc de rollo eixir amb els de albuixech, ja que no conec a quasi ningu (i jo soc molt vergonyós) i apart estic fet una braga. DIGUEU-ME ALGO !!! No em deixeu tirat
The saint, cuelga todas las fotos "mam on" que se que tienes mássssss. Bueno hoy creo que sa joio la cosa, así que si no cambia mucho el tema habrá que aplazar. ¿no?
En quant a la ruta, jo tb pense que t'has passat un poc. No es plan d'arribar a casa després de dinar, Neeennnngggg. Bueno, com diu el Vota (cagona si no vens) i Joan, si no plou, "merda", a la rotonda com i a l'hora de sempre. Per cert, algú sap algo de Bob, està desaparegut en combate i fora de cobertura. ?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Tio, que tinc familia el dissabte, no sigues cabrosaurio. Ja vullguera jo ja! tu saps que jo encara que rebente arribe fins al final. ¡¡¡Fins al rabo tot es bou!!!
Aqui no se aplaza nada! A las 18.30 en el garaje como siempre! Tengo que entrenar para estar mejor sabado tras sabado!
yeeee¡.esa peña soy nuevo por aqui por el foro y he visto que erais de aqui cerca y nada yo soy de puzol a ver que dia me apunto y salgo con vosotros tambien aunque me parece que por lo que he leido por aqui apretais mucho no?espero cogerme pronto a vuestro ritmo jejejejej.Bueno gente saludos desde puzol y hasta pronto.
Esa es la mentalidad que hay que tener!! sin señor. Pero no te pases mejorando...como me adelantes tarreo!jejeje Ultimamente estamos haciendo rutas mas largas y duras, nos has pillao en temporada alta, jeje pero aqui tenems las puertas abiertas siempre.
Acordaros todos de agregar a www.comepiedras_btt@hotmail.es o dejar vuestros correos y agregaremos a toda la penya. Para tema de cenar y demas podemos avisar tb via mail para que no se pase nadie. VAAAAAAAAAA JA TARDEUUU!!!!
A ver Paco esto que es una direccion de correo o es una direccion de una página web? Las dos cosas no pueden ser! Ahí sobra algo!!!!!!!:bond
hola el nety ven cuando kieras normalmente quedamos en la rotonda de los bomberos de la pobla de farnals
hola todos yo tambien soy nuevo y quisiera salir con vosotros cuando quedais para salir, estoy quemao y mefaltan unas reparaciones en las piernas pero supongo que me pondre fuerte aaaaaaa
Ok, así me gusta. Hay que apretar para luego tener resultados. :meparto:meparto:meparto Hoy has mejorado mucho, hay que decirlo. Vas a ser guerrero!!!!
Cuando quieras te puedes venir. Las puertas están abiertas a toda la peña que venga a disfrutar y a pasarselo bien.