Dema he quedat en el xufero (pareix ser que algu ha suplantat la seua identitat, jejeje) a les 8 en la rotonda. Farem una senda o dos o tres per a pasarse-ho be. Qui vulga que s'apunte.
Ánimo Bob y, recuerda, lo primero es lo primero. Eso sí metele caña a la burra que sola no anda. Jejejejejejejejje
Acabo de hablar con Manolo "Manotrek", me ha dicho que está bien. No le han puesto puntos ni nada. Lo único dice que se resiente un poco del hombro. Le han dado antiinflamatorios y ya está. De momento dice que tiene pensado hacer la marcha de Higueruelas, así que está entero. Jajajajajajajajaja ¡¡¡¡¡¡¡¡Ánimo MANOTREK!!!!!!!!!!!!
!Ostic! Manotrek, espere que no mes siga un susto tiuu, yo em vach fer mal la ultima caiguda (sender a sant espirit) y no necesite punts, aixo si, mal em va fer durant una semana sensera. Paco, yo no puc asegurar res, pos la meua cuña encara no a parit (parira en sec o sesaria), pero si puc anar a les 7:42 aplega el tren al Puig, aixina que si no estic a les 8:00 es que no vach, encara que fare lo que puga per no pedre mes ritme y aprofitar per marcarme unes bones caigudes, o no, segon sigen les sendes, tu ya saps que necesite practicar sendes, coste el que me coste, ademes am la rabieta que tinc per no anar am vosaltres estes 2 disaptes.......ni sendes ni osties, meu minche tot Saluts.
Si aixo es de veres emviam el link y yo lapañe, millor dit, el mue nebot li apaña el sac, bordaet y tot, pero dels que fan fum !he!, !haiiiii! eixa fsb moter Saluts.
Pensanlo be millor que no meu pases el link que em conec a mi y al meu nebot, ademes si es ell ¿que? em matara Saluts.
hola peña no pude salir por culpa de 1 virus de estomago como he visto va recuperandose esedeai:saltador felipe le hecho valor:twisted: manolo recuperate espero que no sea nada solo que rasguños y ha Roberto no te preocupes por tu cuñado que esta en buenas manos de aqui nada nos esta dando guerra:risa:risa yo sigo con lo mio (**** virus)
Rober, enviame-la al tamany original. Si no pots penjar-la comprimida, me la envies al msn. Ok. Recuperat i menja que te vas a quedar com l'esquelet del laboratori del meu cole. :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto
Bueno, ara que se que Manolo está bé, ja puc penjar les fotos que me va donar el metge que el va curar..., ara ja sé perqué estas tan fort!!!!!! ¡¡¡¡¡ÁNIM MANOLET, QUE MÉS PROMPTE O MÉS TARD CAIGUEM TOTS!!!!!! :rocker:rocker:rocker
Si....ya......,estic asta els collons del clinic y de la meua cuña, este mati a les 6:30 + o - l'an pasat al paritori per a dilatar per goters pos ya portava cuasi 24 hores sense aigues en la placenta, pos apenes a dilatat 3 cm fins les 21:00 hores, pareix mentira !che! :malaleche Tot siga per la criatura que ve de cami, el nebot 12+1 Lo bo esque ara tinc 12 dies per recuperar avans de la nocturna, ya le parlat am la dona y si no plou puc eixir fins recuperar lo pergut :twisted: Fet pols, recuperat, un tiuu con tu es nota a faltar de segur Ala, ala.... vinga fotos de les isides que no he fet :crybaby Saluts.
jeee, hui el xufi, miguel (un company de curro del xufi) i jo hem fet una ruteta molt xula. Nomes eixir s'hem trobat a dos coneguts del poble i han vingut amb nosaltres fins sant esperit. Hem baixat el barrant de sant esperit, xocainet, senda dels elefants (la meua del siumenge passat) i hem tornat per carretera. La senda hui m'ha agradat encara mes que la setmana pasada perque el terreny estaba mes sec i ha sigut molt mes divertida. A vore si la fem pronte i la disfruteu tots que val la pena.
M'alegre que vos l'ageu pasat molt be , yo asta els collons del clinic , dius que mes seca mes divertida, tens rao pero per a mi que la meua tecnica es 0 quirigillero em pareis que nesesitare rodilleres de ises. Si la pluja em respeta pels matins, anire a practicar al riu, al costat de les pistes de monopatin (raere del Gulivert) ni a un mini circuit fet pels bmx per a pegar salts, aixo si, no ni an pedres per a chafarles !YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! PER FIIIIIIIIIIII YA TINC NOU NEBOT :saltarin la2 :vino :rocker :saltador :rolf :-D Que content que estiiiiiiiiiiic , en vach al clinic, au. Saluts