Una cosita, voy a poner a la venta la semana que viene el cambio y desviador lx, si a alguien de vosotros hos interesa el precio seria mas bien simbolico, para los demas el que yo les ponga Saluts.
NENAS, hem de aclarir-se qui va a anar a la marxa del diumenge.. Pakito i jo anem. Heu de aclarir qui va, per a que puguem organitzar-se be.
Yo segur que no anire a la marxa, els tubulars no me els cambien fins dilluns y el de raere el tinc molt tocat ya, ames que em moriria per el cami. Dema si no pasa res si anire a fer ruta Saluts.
Ei per lo que veig, alguns aneu a anar a Higueruelas... weno, si algú des qui no vaja, vol eixir diumenge, nosaltres hem quedat a les 8 en Albuixech, pasarem per la rotonda dels Bombers sobre 8.15!
Dema e quedad en els germans subies a les 7,10 en la rotonda dels bonbers, aniren a coba monedera, xocainet, baixar hasta segar, putjar la malla desde segar, anar a les antenes del garbí i a esmorsar sobre les 10,30, el que tinga ganes de alsarse mati ya eu sap
Sols els recorde una cosa als rajos. JAVALAMBRE Vosaltres ja sabeu de que va, els que anem disfrutarem. Redolator tu i manolo si que aneu no??
!YEEAAA! acabe de alsarme, aixina que no puc anar ales 7, a les 8 en punt estare en la rotonda. Saluts.
Eiiii passeu-se per el foro de www.bttalbuixech.com, anem a fer una ruta en juliol ( está per determinar el día) en la que anem a creuar tota la Calderona, en tot un día, aixó sí, amb tranquilitat, clar!!! Susceptible de variacions la ruta será més o menys la següent: Picaio per Sant Jaume-Sant Esperit-Gilet-Redona-Murtal-Malla-Garbí (esmorzar)-Sierro per la font del sigró-LLentiscle-Font del Poll-Font de la Bella-Font de la Gota-Font de Tristán-Gátova (dinar). Tornada desde Gátova per Tristán baixant fins explanada i tornada a casa per l´Hospital de Porta Celi. Evidentment pararem en totes les fonts (LLentiscle-Poll-Bella-Gota-Tristán) i reposant forces per el camí... Jo calcule uns 65 fins a Gátova en l´anada i uns 45 per a Tornar! Serán al voltant de 110km. Ens pot dur al voltant de 6 hores de pedal, contant parades i tot, estaríem en casa cap a les 16.30-17 h! Aneu diguent algo, per a organitzar-ho, si se feu l´anim, estará molt wapo! FET POLS: Ves recuperante del brot de tifus-gonorreico galopant que has agafat per a la ruta! que no pots faltar!! Demá eixim.... que vas a fer???
Aixo esta molt molt guapo. Jo m'apunte de cap pero tindrem que fer les rutes llargues a partir d'ara, i aixo son no menys de 70-80 km per a poder aguantar be i disfrutar.
Aixó está be, a vore si s´anima la gent, tampoc te cregues que es tanta animalada, si parem a esmorzar, després en les fonts, i per a dinar, en realitat no vas a fer mai més de 30 o 40 km de una vegada, a més veient la forma de la gent, ara es el moment de fer-ho! Weno, de moment ja som quatre: Kiko, Crazy ( segons el foro albuixech), Pacogime, Joan... espere que s´apunte més gent... segurament será la segon setmana de juliol!
Lo de Crazy, sigue en pie!!! Y no como algunos que detrás de la pantalla del ordenador nos llaman "rajaooooooooossssssss" (entre comillas) por no ir a Higueruelas, cuando ellos no han vuelto a coger la bici desde que se extinguieron los dinosaurios. :meparto:meparto:meparto:meparto ¿Te acuerdas de pedalear? O es que..., ¿no te dejan salir? Jajajajajajajajaja. Aquí los únicos que pueden hablar son los que sudan todas las semanas y, como no, sabados y/o domingos. El resto..., a la chita callando!!!! :loco:loco:loco:loco:loco PD: A ver si te haces ya el ánimo, que te hechamos de menos.
Yeeeeeeeee, me he hecho un tatuaje. Jajajajajajaja Hoy he tenido que hacer una parada de emergencia contra un pino. :meparto:meparto:meparto:meparto Por si te sirve de algo "Manolo", ves como tarde o temprano todos pasamos por ahí. No ha sido nada, ni me he caido de la bici pq me ha frenado el pino. Es que como ya no llevo el "fórmula oro" Jajajajajajaja
Per cert, hui hem eixit a les 8, pq no sabiem la matinà. Que teniu por de desfer-se? Hem eixit Rubén, Kike, Bob i jo. Si, si, Bob ha vuelto "El Retorno" :meparto:meparto:meparto Hem fet tota una clásica ja que hui si que volíem parar a esmorzar: senda sant esperit, xocainet, mola, pic águila darrere, senda monestirs, antenes. Un poc curta per al que anavem acostumbrant però bé, s'ho hem passat molt bé.
q no salga con vosotros no significa q no salga......de hecho mañana hemos quedado a las 7,45 toni vizcaino,el libi y el bicho...vaya panda de acabaos...jajajajajajaja