Fet, no pasa res home, si vols la semana que ve tornen a fer un altra nocturna per que no et quedes am les ganes, yo m'apuntaria Saluts.
PUTADA DE ÚLTIMA HORA, me acaba de llamar mi hermano y el viernes tengo compromiso URGENTE con la xaranga. De momento a la cena no voy a poder ir, después de liarlo todo. Y no se si llegaré a las 22h. En todo caso, por mi no pasa nada, pero viendo la opción de Fet, casi casi que me tengo que unir a él: "¿Y si lo dejamos para la semana que viene?" pasaría algo??????? La mare que m'ha fet!!!!!!!! :loco:loco:loco
Me cago en tooooo lo que se menea!!!!! Ya he visto el post de Paco y parece que la gente empieza a moverse. Creo que va a ser una putada. MERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! A ver que puedo hacer!!!!
Anem a vore, en cas de no poder fer-la la setmana que vé..., una altra opció és retrasar la eixida a les 22:30 h. entre que arriba la penya i no arriba, es fan (total són 30 minuts de merda) Jo ja m'ho deixe tot preparat i es canviar-me i vaig volant. La merda és no poder començar la festa ja desde el sopar...
Bueno, pareix que açò s'arregla..., per tant: A todos los que se vayan a apuntar a la Nocturna, recordar que será este viernes 22 de junio. La concentración (por decirlo de algún modo) será a las 22 horas en la plaza del Ayto. de la Pobla de Farnals. Partiremos aproximadamente sobre las 22:30 horas, por tanto si alguién llega antes de hora..., que espere. Ok Si no hay más noticias, allí nos vemos y si hay algún cambio ya lo comunicamos. :loco:loco:loco
Jo no vaig a poder anar al sopar, però després, si m'espereu (no se si confiar en el Vota, jejejeje) acudiré a la plaça o on me digau. Ok. Per cert, en cas de que la cosa ixca bé i disfrutem (no ho dubte) opine que per al pròxim divendres o a l'altre o quan el nostre "makina" Fet estiga recuperat l'hem de repetir, encara que sigam el grup de sempre. Jo al menys ho farè. Lo dels 800 Aurelios, no és tant exagerat, més bé són "Casi 300" com la peli, ja conegueu a Fet, és un exagerat. :meparto:meparto:meparto Que noooooo!!! simplement s'ha comprat unes llinternetes més xicotetes que faran llum per a tots. Jejeje
Pues quedem a les 22 i eixim a les 22:30 per a no renyir. Dema de vespra cridare a ruben a vore que fa, encara que crec q no podia, pero bueno. Ramon sigues vivo????vines a la nocturna no? da senyales de vida
Bó, jo ha esta no vaig, per l'horari de treball i perque no tinc llinternes. Pero si la próxima que se organice ix a les 23:00, jo m'apunte. Es que ixc a a les 22:10 de treballar.
Jee. A tota la gent que no va a la nocturna. Açó es un reclam per quedar el dissabte. Tots els que no vagen ha anar a la nocturna i vuigen eixir el dissabte que donen senyals de vida. Bó, i els que vagen a la nocturna i encara tingen oçi, si volen vindre el dissabte també. Que no pase com el dissabte passat, que uns ixquerem a les 7:20 i altres a les 8:00. A vore a quina hora quedem i qui som. Digau algo.
Paco, Ramon se'n va de vacances i no vindrà. Una altra cosa... els que ixcam per la nit, supose que no ixirem el dissabte. Pues hi haurà que arreglar una ruteta per al diumenge no??
Hola a todosssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Perdon por el retraso pero me apunto a todo, cena y nocturna que la anterior no pude por trabajo Fet cuidate y ke te mejores Crazy claro que te esperamos, compañero de batalla ----------TENGO UNA DUDA MUY GRANDE---------- ¿QUE PONEMOS EN LOS BOTELLEROS WHISKY O AQUARIUS????? :vino:vino:vino:vino:vino:vino:vino:vino:vino:vino:vino