Buenas a tots, personajes mal empeltats!!!! EL VOTA JA TORNA. encara que total porte sense eixir una setmana, no com altres !!! Que s'han passat tot l'agost rascant-se el niu!!! EL DISSABTE A QUINA HORA PER FI?
arrobes,redolator me envio el track...me dijo q empezaba a currar. vota t perdiste la salida del sabado...leela en la web.sobre la hora en principio a las 8,pero ya concretaran...pero yo no estoy.me voya menorca.
Ja m'agradaria quedar hui... El track esta enviat si no t'arribat el tor-ne a enviar. El track acaba al lloc del armotzar (l'apagí i se m'oblida retomar el track). De totes formes la tornà ja esta molt vista. Pos jo vote el dissabte a les 8:00 AM. Amb "alegro sostenuto". :saltarin
Bo, jo volía aclarir que no m'havía adonat del tema, però jo ho tinc mal per eixir el dissabte. Més que res perqué són les disfresses de Rafel i a les 8:00 pot ser que no estiga on sempre. Millor dit, NO estaré ni de conya. Supose que com sou tots uns rodataules que les dones no vos deixen fer res (de ****** ni hablamos), eixa nit es gitareu pronte i el dissabte eixireu.De totes formes si algu s'anima el divendres per la nit, que no dubte en cridar-me al mòbil que no li'l agafaré. (me'l vaig a deixar a casa)
No se quin any, eixirem un dissabte en bici i pasarem per Rafel, despres dels disfraços. Estigué be el espectacul. El atac dels zombis. Anirem aspai de no xafarte. :rolf
Ja veig el rollo que me deies @rrobes!!El dissabte es vorem a vore com aneu en la bici, jeje.com de moment pareix que ixireu a les 8, a les 8 menos algo estare per allí. Si algú s'anima el dijous per la vespra anire amb el sogre a la mola, baixar pel xocainet i pujada al picaio a ensenyarli tot allò que encara no coneix casi res.
Pesonajes, esta vesprada hem quedat a les 18:30 a la rotonda dels bombers, el qui vullga vindre ja ho sap. El qui vullga patir que pata.
Eixim un poc més tard de les uit des de el punt habitual: Tono, Cèsar, César cuñao, Redolator, Biranlemon, Pacogime i un servidor. En arribar a la rotonda dels bombers s'ens afegisen Fetpols, Miguel (que estrenaven màquina) i dos xavals més d'Albuixech. Enfilem cap a dalt desestimant la petició d'algún boig que volia travessar Rafelbunyol per a esclafar-se de risa amb els borratxos que encara pogueren quedar a eixes hores (un bon grapat, segur). Per la ruta de la Capritxosa arribem a Nàquera i travessant-la mamprenim el camí del Fenassar cap al Castell de Serra. Una volta dalt sense incidències continuem camí en desbandada cap el Chaparral on esmorzàrem lleugerament (només un entrepà i un xupito per bici). La tornada a casa va discorrer per la Mallà, Mola de Segart (amb la punxada de rigor esta volta a càrrec de Redolator), camí de Comediana i casa. Durant el descens Tono va acometre quatre rellevaments gràcies als quals es pogueren alcançar velocitats de tres digits. Quaranta-quatre quilòmetres de agradable temperatura, bon oratge i millor companyia, que esperem repetir, si no superar, el disabte que be a la mateixa hora. P.D.: Jo volguera denunciar des d'açí l'actitud de dos individus que es pasaren tot el matí acurtant per camins secrets per tal de mantenir el cap del pelotó. A mí no em pareix gens be, perque si anem a patir ho em de fer tots per igual i no anar de senyorets adelantant per les travesses. Vosaltres ja sabeu qui son i espere que els Capos de la Penya prenguen les mesures necesàries.
se me revoluciona la penya....jajaja...q ta pasao arrobes?vaya salida mas light por menorca de lujo...hay unas trialeritas guapas...y el tiempo de **** madre...jajaa t jodes
LLLEEEEEEE,garrofes si haguéru tirat per Rafel, de segur que m'aguèreu vist per allí, pero a mi, al vicent, al teu cosí garrofero... en fi, a lo milloret de cada casa. Resenyar que vam arribar a les 11 a casa (no es questió de pèdre's res, fins al rabo tot és bou). I eso, el proper dissabte, hi ha que recordat als marejats que són festes al poble i probalement la gent arribe a les 8:00 en condicions òptiomes per passar un control antidòping.
Les fotets de la ruta que????????algu me pot dir els km, mitja i temps de l'eixida del dissabte, se m'acaba la pila i no tinc ni idea del que ferem. Algu te el telefon dels xics d'albuixech???
una cosa,los domingos tambien haceis ruta? yo es que los sabados trabajo y no puedo,pero los domingos si.
Les fotos estàn revelant-les.8) TM-Bikes, los domingos no solemos salir, pero si alguien se animara ya te avisariamos por aquí.
Degut a les restriccions de tamany y resolucio de este foro casi que les envie per correu... Si fiqueu els corrues les vos les envie...