comepiedras(p.farnals y alrededores)

Tema en 'Comunidad Valenciana' iniciado por incubus, 16 May 2007.

1. incubus

incubus viva el metal

Me Gusta recibidos:
    0
    *****...vota,tampoco t estas muriendo...macho.ya veras como luego no es tanto...q eres un exagerado

2. CrAzY HoRsE

CrAzY HoRsE www.quevolsquetetoque.com

Me Gusta recibidos:
    0
    Hombre Incubus, ayer quéeeeeee. Me quedé esperando. Si no vienes me envías un msn al móvil o escribes en el foro. Si si. Que pasa locooooooooo.

Votachanclas eres un exagerat. El fisio t'ha dit que has de triar: la bici o fo ll ar. I com no, t'està costant deccidir-te. Ves a la federació i que te facen una resonancia carabassa, antes de donar el pésame a ningú. Jajajajajaja
    Si al final et decideixes per la bici, no et preocupes per la parienta, que per a això estem els amics. :meparto:meparto:meparto El que has de fer és deixar de fer mariconaes, que si a futbol 7, que si escalada, que si..., que si..., a Pamplona, pero tu eres torero o qué. Si vas a agafar una mona com un piano i no vas a vore ni bous ni vaques.
    Vinga ara en serio, ves a la federació i que t'operen si cal, jo crec que si te tallen el pirulo ho arreglen tot.

3. incubus

incubus viva el metal

Me Gusta recibidos:
    0
    ya te dije q si a menos 20 no estaba q t fueras...a parte se me olvido ..jajajaja

4. incubus

incubus viva el metal

Me Gusta recibidos:
    0
    por cierto...mañana igual aparezco por la rotonda a las 7 30...pero ya sabeis q no me teneis q esperar sino estoy

5. incubus

incubus viva el metal

Me Gusta recibidos:
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaah....mañana no sera la ruta larga esa q teneis prevista?

6. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    No mañana no es la Transcalderona.
    Yo sintiéndolo muchoooooooooooooo no voy a poder ir. Mañana tenemos que ir a ver los toros de la Peña y necesitan un fotógrafo profesional. Jajajajajajaja Va en serio, ayer en la reunión me dijeron que fuese con la cámara de fotos para ver si sacábamos a los toros con mejor calidad para el cartel.
    Joan ho sent molt apanyero de batalla, però me quede en ganes d'eixir demà. Igual el diumenge m'ho plantege. :llora:llora:llora:llora:llora:llora

7. cicloturista picado

cicloturista picado Bite the dust!!

Me Gusta recibidos:
    1
    oks, si eixiu diumenge posseu-ho per ací, ja que no sé quí eixirá d´albuixech!
    Es per quedar tots junts!

8. esedeai

esedeai Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    eso que quiere decir cracy que haces perla, por cierto vi a manolo el martes con la bici por la carretera ,un salu2 a todos

9. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    Lo primer de tot es dir-vos que men vaig a albuixech altra vegada a pasar l'estiu, i com no tinc internet no estari quasi per aci, se que me trovareu a faltar peroooo, TORNARE!!

Mala marxa portem per aci. Aço pareix una penya de jubiltats, qui no te una cosa te un altra. Xufero espere que s'enganye el fisio ixe al que vas y que no siga res important.
    per altra vanda, jo fins que no veja al enculus damunt la bici no me crec que res de res.
    La ruta per a este diumenge es mante. Jo segur que ixc que no vull perdre comba. Propose estar a les 7 en la rotonda. I LA RUTA AMB ESMORÇAR!!!

10. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    A les 7777777777777777777777777777777777777, mare meua. Ja te dic algo després. Per cert, PacoVota per casualitat la rubia de la que parleu no serà esta, veritat?????

Si és esta no vos torne a parlar en la vidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :meparto:meparto:meparto

11. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    Què tal la ruta de hui? Heu fet la llarga o què, Joan?

No he hecho perla, Esedai, me necesitaban urgentemente en otra parte. :meparto:meparto:meparto

En cuanto a lo de Incubus, os lo podeis creer pq creo que lo que yo vi no eran ilusiones ópticas, ya que le choque la mano y estuve hablando con él. Lo que no sé es cuando lo volveré a ver. Jajajajajajajajajajajajajajaja

12. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    bueno, juan. Jo hui ja no vaig a poder vore el foro aixina que a la nit te cride a vore com quedem al final

13. esedeai

esedeai Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    ya lo se crazy es broma jejej, mañana que a las 6 en la rotonda o 6 30.

14. cicloturista picado

cicloturista picado Bite the dust!!

Me Gusta recibidos:
    1
    Jo no he eixit, no hi havia moviment i he decidit anar-me'n a la mar....
    Demà possiblement sí que eixiré, segurament passe per la rotonda de lluch a les 18:30, peró ja sabeu, els 5-10 min de cortesia i ja está, si no estic feu martxa...
    Per cert, com está la cosa per al dissabte fer la llarga??????
    Quí serem, on quedem....??

15. votasequies

votasequies Qui vullga patir que pata

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola bastardets, sou pitjor que la mosca de la fruta !!!!!

Pako, com es diu el medicament eixe que em vas recomanar??

Trankil crazy, que jo t'assegrure que no voré ni un cuerno. Jo sol voré la botella de JB, ¡Com els bons!

(per evitar acudits i rialles, vaig a aclarir, que els cuernos propis no es veuen, pq van per damunt dels ulls)

16. esedeai

esedeai Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    yeee que estais durmiendo o que ,hoy que?

17. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, a las 18:30 en rotonda, nenitasssssssssssssssssssssssssss

18. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    Jo en principi, crec que no tinc res per al dissabte. Per tant, per mi bé. No se quí serem, ni quants, ... Però ho podem parlar al llarg d'esta setmana. No???

19. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    Fet, k br ooooooo, encara que estigues Fet Pols podríes escriure de tant en tant al foro. Estàs fuera de cobertura machoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!

20. CrAzY HoRsE

Me Gusta recibidos:
    0
    Yeeeeeeee, m'han preguntat si per al dia 18 anem a fer una altra nocturna. És gent que va vindre a l'última. Crec que comentarem alguna cosa però no estem menejant res. Per tant si anem a fer-la haurem de començar a menejar. Nooooo????

Compartir esta página