Sento tb ve a sopar i nocturna. Enculus te apuntas o qué? Aqu´´i la marcha es más lenta y llevadera. Venga hazte el ánimo hombre.
el viernes estoy en la montaña...y hacer tramos yo solo y de noche no me mola mucho...aun asi lo estudiare..a la cena no.
Jeeee penya!!! Me caguen tot!! Este mati he vist a Joan i Jesus d'albuixech i m'han dit que segurament aniran a la nocturna. Jo, com ja sabeu no podre, cosa que lamente moltisim pero bueno...que li anem a fer
Be, tornant a traure el tema de fer la penya "oficial" ja siga amb la gent d'albuixech o no he pensat altres idees per al logo per si fem equipatges, camisetes, etc. Les propostes les dixe en un zip i les que mes m'agraden a mi les pose com a foto. Se tenim que ficar les piles per aque abanç de que acabe lany pogam tindre-ho tot pensat.
yeeii, muchachos ximo y yo tambien vamos Roberto, mañana te confirmare,si vamos a la cena Tenemos que negociar con las mujeres:laserkill
para la nocturna ximo paco joan quique crazy sento fet tono? tovarich? manolo? rodafaroles?xufero me falta alguien mas?
Estic esperant que me contesten, Ponce, Pambi, Pepe i Pedro, que són les incóngnites de moment.... Te falta Jesús, que vaig estar parlant amb ell ahir, i si que ve! Raúl no pot! Ahhhh algú ix aquesta vesprada, algo light, a fer alguna sendeta o algo, sense rebentarse???
Cómo que nooooooooooo, yo lo voy a intentar. Las nocturnas son la bomba. Si puedo aguantar el ritmo bien y si no media vuelta y pa casita. Por lo menos la cena ya la llevaré. ¿No? ¿Por qué no te vienes, tienes miedo de los lobos? :meparto:meparto:meparto
Los gamusinos de Albuixech iremos 22.30 a la Plaza! De momento: Paco Ximo Jesús Joan Pepe? Ponce? Yeee mireu lo que li vaig a posar a la meua.... pero me dona por per els mosquits....
Que mosquits, si está super guapo. Pero posa les llums cap a dalt no siga que te bote una pedra i la cagues. **** macho, açò ja comença a ser "Need for speed" en mtb. :meparto:meparto:meparto ¡¡¡¡ ESTÁ SUPER GUAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SEÑOR STRAIK WALKER !!!!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA