Sento tb ve a sopar i Tramuso vindrà després. ¡¡¡¡ QUE LA FUERZA TE ACOMPAÑEEEEEE, CICLOTURISTA PICADO !!!! :meparto:meparto:meparto
molt guapa la bicileta cicloturista picado, ja em diras com ho has fet. Esta guapísima. Llástima que hui no puc anar. La próxima segur, que estaré de vacances.
Hei, ja m'he estrenat, i la bicileta nova també. El dimecres vaig eixir en kiko i em doní un ****** guapa. Se m'hen va anar la bicicleta en un tram ple de ruscos i pedretes.* Derrapí la roda de davant, es falcá la bicicleta i jo vaig votar per dalt donant una volta de campana de costat. Vaig caure redolant. No hem vaig fer res. Nomes un colp al genoll i altre en el muscle. Una rascaeta al genoll iau. Lo fotut es que em fa mal quant apoye fort. Pero ja s'en va anant.
yee tios no flipeu que aixó es una foto de cachondeo de internet!!!! Haveu estat pegant-li ?????:vino Si jo me lie en la polaritat de les piles del mando.... vaig a fer ahí la nave Enterprise... jeejjejeje Wenoooo ens veurem aquesta nit!!!!!
Jeeeee, espere que estigau dormint la mona i descansant encara de la nocturna ma...mons. Joan el numero que tinc teu (665 82 14 85) no es el correcte perq se me fica un tio raro raro raro.
AL final el dijous vaig eixir jo soles, pero en arribar a les primeres rampes avanç de començar el pic vaig tornar. Resulta que es va perdre una abueleta y la guardia civil en va parar per si l'havia vist, el mes curios de totes que me la vaig trovar 200m mes avant aixi que vaig cridar per a que vingueren i com que havia quedat no me dona temps a mes, una merda vamos. Pero vaig ser paquito el salvador d'abueles, jejeje
Eixe nº de mobil está mal, ara t´envie per mp el bo! Yeee ahir, molt wapo.!! Ferem la Mola, baixarem per el Xocainet, i pujarem a les Antenes del Picaio per les penyes de Guaita! Arribarem a casa cap a les 3.30! A veure si Caballo Loco se desperta i penja les fotos ja!!
Jajajajajajajaja, Caballo loco ha despertado del coma después de un tute señorial: nocturna divendres, esmorçar, capea-piscina-dinar gilet, sopar-festuki dissabte, vamos pa reventar :meparto:meparto:meparto :defiesta:defiesta Bueno vegent que esteu impacients vaig a penjar les "afotos":chinchin:chinchin:chinchin
Per cert, espere que la triple voltereta mortal invertida de Felipe no haja segut res més que això, un bac :meparto:meparto:meparto Ánim Bob, ande andará. ¿Quién sabe andeeeeeeeeeeeeeeeeee? I a partir d'hara ja tinc un altre ídol "SUPER WELINGPACOUUUUUUU" un super heroi que va rescatar una WELA que estava raptada per un terrible drac menja-homens. Welingpacou arriba de seguida en la seua montura kona, va lluitar amb el drac i va rescatar la seua estimada. Va pujar a la torre i finalment es van bessar. Ja ens diras quan celebres la boda. :meparto:meparto:meparto (És coñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
Unes poques més i la resta si voleu se les descarregueu des d'aquest link: http://rapidshare.com/files/131085057/3__KDD_nocturna_18-7-08.rar.html
la verdad estubo muy bien pero para ser nocturna fueron 47 km despues de cenar como señores mare megua
Ei que vos va passar el diumenge???? No hi havia ningú en la rotonda!!! Encara estaveu dormint la mona de la nocturna?? Varem eixir, Pacogime, PAco, Jesús, Ximo, Raul, Vicente, i jo. Ferem: Sant Espirit-Gilet-Redona-Senda Caçadors-senda baixada fins Segart-Malla-Xaparral i baixada per la Malla-Mola de Segart amb incidència incluida perque a PAco li han repuntat el genoll, després de un mal "aterrizaje".
lleeeee, bon dia cabrosaurios !!!!! Ja me s'ha acabat lo bo i torne a currar!! He aprofitat per fer un paronet i vore si els genolls em responen millor!! Jo supose que eixiré el dijous per la vesprada, a vore que tal. Però faré mol poqueta cosa. Si algú s'anima, que ho diga !!! I eso, per cer cert, bones fotos les de la nocturna, però faltava algo... JO !!!! jajajajajajajjaja.
Yehhhhh buenas! Ah pues! que al final siguereu mogolló de gent a la nocturna!! Molt xules les fotos... Votasequies.. espere que estigues prou millor del genoll. Ara a cuidarse, despaiet.. no vages fent caballitos! I per Bronchales.. xics! massa patiment.. aço de les marxes no es pa mí.. que jo soc motor diesel i necesite calentar primer i anar poc a poc.. i allí anaven tots a saco només eixir! Bueno el paisatje xulisim.. la majoría de sendes xules xules de veritat, ja vorem si un altre dia les trobarem, pero per alguns puestos massa dur.. i eixó que era el primer bucle i digueren que facil per a gent de menys nivell i per els xiquets.. menos mal que no hi havía ninguno, si no mos els maten.. Vaig averiar el canvi, vaig punxar, acaminant molt rato tinguí que anar, un desastre vamos, i a alejandro el vaig fer aburrir-se un poc.. pero despres sigue molt divertit el tinglao que montaren, donaren regalets, donaren de dinar i tot.. ah! vam veure a Raiben, que vingué a la 2ª nocturna.. ell i un amic seu feren els 50kms.. Hala, fins un altra, que ho seguiu passant be per la montanya, i bon estiu.. SALUTACIONS A TOTS!!