Per cert, el dia 22 hi ha una Kdd en Artana (Serra d'Espadà) a càrrec del grup ciclista els orelluts.Jo ja vaig dir que aniria fa uns dies, algú s'anima????l'eixida es prou xula he vist un video i es quasi tota per sendes i pistes que estan prou be, encara que hi ha alguna trialera un poc mes complicada.Bé ahi queda la proposta, a vore si s'anima algú.
Be, al final les he empaquetat totes les fotos en un ZIP, i aixi si que traga el foro. Ahi les teniu, per a tot el mon. Tenim mes fotos armotzant que en ruta... la bona vida. :saltarin
Algú s'apunta per a dema de vesprada a les 17:00 mes o menys?? No crec que me puga conectar a internet aixina que si s'anima algú que m'envie un sms 630 35 28 59
redolator,enviame la fotos a mi correo y las cuelgo en la web.alguien se apunta para el viernes...vuelvo manana por la tarde con las pilas cargadas y los conductos vacios...jajajaja
El material (track y fotos) esta en formato zip, colgado en los mensajes como anexo Estoy buscando un analizador de tracks. Algo que le pasas el track y te saca todas las estadisticas posibles: medias, grafico de altitud, pendientes, paradas, etc ... si alguien conoce alguno... Por ahora he encontrado varios, pero son una KK. Espero que haya alguno bueno, a ver si me lo tengo que hacer. :saltarin Bienvenido incubus. Este sabado de calderas, habrá que quemar para despues "reponer" lo quemado a base de caldera.
Se diu Perfils. Espere que les dades sigen de utilitat. Si se percateu de la grafica de temps hi ha un tros totalment pla (aixo era l'amotzar).
Aqui Hay Nivel...ya Estoy En Valencia....aunque Medio Muerto De Un Partidito De Futbol Con Unos Italianos
LLLEEEEEEEEEEEEEEEEE....... Enculus, yo salgo esta tarde, si quieres venir me llamas, y si no que te follen. Vamos a ir de paxanga, que las fiestas del pueblo me están matando (sudo jb), por cierto el otro día me dieron recuerdos pa ti.
Caparra, o t'emportes la barca o te fots!:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Redolator, on estàn els xupitos en la gràfica?
Per cert, s'anuncia a tots el novensans que si plou, encara que siga una gota cada quart d'hora, no hi haurà eixida. I així i tot ja vorem...
Hola peña Pobla. Yo tb soc d'aci i stic disposat a patir sobre rodes. Jejejeje. Ja qdare despres de festes.
Envie el track de la eixida del dissabte. Durant l'armotzar no apagi el GPS i dins d'un local passa el que passa. Si talleu eixa part del track millor. Entre que ixquerem 5 gats, i al final ens abandonaren 2 gats... quedarem 3 gats per a fer la ruta completa i armotzar. La crónica queda en aixó, eixida bona amb la deserció de dos desertors i final amb armotzar al lloc habitual. 40 i pico KM. P.D. Enguany faltà caldera. :biker