Jo va a ser que no, hasta que no pasen les festes no sóc persona. El dimecres tanquí el poble i hui va a ser que tb. Jejejejejejejejee
JEJEJE...... al final la parienta mejoro y no se quiso perder el bautizo, con el resultado final para hoy de: mi cabeza a punto de estallar, piazo de reseca, si esque los años no pasan en balde. Y vosotros que tal ? Saluts.
fet eres un mamon , tu quejandote pero siempre estas detras, gomero jajaja hoy me han quitado los puntos , osea que el miercoles saldre por la mañana con la bici a probar. este fin de semana no saldre me voy a zaragoza y los dos seguidos de despues tampoco pues me voy a lion 8 o 9 dias osea que no cojere la bici en un tiempo
JJAJAJAJAJAJJA. LLLE he estat parlant amb un xicon que igual ve el dissabte, i m'ha dit que tira, per tant...Fet, Crazy, CarTono i Manolet, esteu preparats que hi haurà brega. A vore si podem fer una eixideta de les bones no???? PAKITOOOOOOo fes una ruteta xula. Podíem baixar pel GR-10 no? I reeditem la baixada del sacsa pins.
Per cert, he estat revissant les fotos que m'ha passat Crazy, i me molaría que algú m'ajudara a fer una selecció de les que més vos molen, per pujar-les a la pàgina de la galeria. D'ací dos caps de setmana estaría be fer una ruteta. Podíoem fer el recorregut de la marxa de Matahombres, a camarena de la sierra. Pakito i jo anem. Ale, que vos peten i.... agur.
COMO ESTAIS CAMPEONES, para los amantes del lado oscuro. KDD EN BUÑOL, 5/10/2008, III RISICAS Y DOLOR, memorial Benito Rubio. Enduro, puro... UN ABRASOTE DE OSO.
El dissabte vam baixar per la senda on vaig tastar les pedres i despres d'un mes es nota la perduda de practica. De totes formes xuferet, tu ja saps que si s'ha de fer el gr-10 es fa i si s'hem de merjar un parell de pins i encularse amb el silli, es fa!! jejeje. Ja pensare una ruta ben xula.
jo si se pot fer una ruta de rodar fer kilometros aixo si alguna trialera per fer en bici no a peu que ni han moltes y molt xules
creo que los de carretera salen a las 7:30:laserkill :burladia::burladia::burladia::burladia::burladia:
Yeeee, ací que passa marikites. Vota jo estic disposat a fer la selecció, lo de la eixida si puc m'apunte. Tinc que mirar'ho. En quant a lo que diu Fet, estic en ell. Venga Carlos espero que lo de la herida vaya bien, y aunque nos estés dejando algunos días para ver si nos ponemos a tu altura, yo por lo menos no estoy saliendo lo que debería. No por nada, sino POR RESPETO. Jajajajajajajajajajajajajaja :meparto :meparto Venga que vaya bien, los viajes de Willy Fog, Pareces un ministro.