lllllllllllleeeeeeeeeeeee. Veig que me he perdut algun detall. Ja m'informaren el dissabte de algo. Bo, pues el dissabte vam fer una ruta ben xula. Vam començar pel picaio, continuàrem pel xocainet per baixar per una senda molt wuapa. Jo em vaig berenar unes cauntes càmares, esmorzàrem a gilet, i després pujàrem a sant esperit, per si algú s'havía quedat en ganes. S'ho passàrem super be, com sempre. Sense caigudes ni mogudes rares (encara que algun susto si que hi hagué)
Si algún sustet que altre, veritat Fet?? :meparto:meparto:meparto Te recorda a algo................... Jajajajajajajajajajajajaja Menos mal que les rodes no s'agarren
Hemos tenido saltos expectaculares, invertidos, pinchazos, etc. En fin, lo normal en una mañanita de sábado. :loco:loco:loco Per cert: mireu quin equipatge, la xicona ve tb en el pedido. Jajajajajaja
eee madre mia pero que a pasao por ahiiii? que maneras son esas de picarse, eso no se vale *****. solima´n no seas asin y di quien eres . yo te conozco? tu me conozes? el me conoze? nosotros nos conocemos? vosotros nos conoceis? ellos nos conocen?
vale,estoy en valencia y saldre seguramente. de todas maneras si no llueve mucho o si esta el tiempo que no llueve, pues ya vere si salgo todo depende de mañana uuuu.
vale.... http://www.axman.com.tw/products/index.php i qui vullga vore els preus que m'ho diga i li envie personalment el arxiu excel
Enviam els preus a mi tambe. Hui he anat al lidl a vore si veia el soport que estiguerem comentant i no hi havia ni un, pero ja que estava m'he comprat un xaleco i un candat, jejeje.
Yo tambien me he comprado un chaleco pero la talla de hombre es enorme, asi es que me lo he comprado de la talla S de mujer! Estos alemanes si que son grandes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me estan preparando un presupuesto en Kaligrafic de los equipajes. La marca que llevan es "Inverse". Le he pedido euipaje de verano! o quereis equipaje de invierno?
Mireu esta pagina de equipatges. Podem triar el diseny que volgam, inclus crearlo nosaltres. Fan descontes per ficar el seu logo i fan presuposts amb els disenys dels nostres logos i esponsors. En la pagina esta tot detallat. http://www.owayo.es/ciclismo-maillots/disenos/innovative.htm