El cassete es SRAM pero crec que la clau és estándard!!! Ja te pegue un toc demá per la vesprada per a passar-me!! GRACIES!! la2 AHHH t´envie el mobil per mp!!
bueno pues es que tengo para poner en principio 3. pero quisiera saber cuanto habria que pagar por poner el logo (me refiero a pagar la empresa que quiera poner el logo)y el logo con una tarjeta vale o hace falta mas
Jo aquest dissabte no puc eixir. Aixina que aniré el diumenge amb la penya d'albuixech. supose que quedarem a les 8 en la seat de museros ¿no?.
Encara no es pot entrar perque no hi ha res posat. En poc de temps anirem pujant cosetes per anar omplint-la. Gracies i un salut Felipe jo tb eixire el diumenge. Jo vos espere en la rotonda de sempre o en la xicoteta de lluch, on volgau
VOTAXANCLES KBROOOOOOOOOOOOOOOOO!"!!!!!!!!! "Tin una càmera, està nova" Esta nova kbro i té un parxe com un castell, menuda Kaparra estas feta. :angry:angry:angry:angry:laserkill:laserkill:laserkill:laserkill
aíxó de ficar publicitat en els equipatges esta bé. Es podrem estalviar una pasta. N'hi hauría que quedar d'acord en algo.
Chicos, vamos a empezar a cumplir las normas del foro ¿vale? Os pido un poquito de colaboración. 2. NORMAS DE COMPORTAMIENTO Y DE CARÁCTER LEGAL 2.1. Idioma Este es un foro en castellano y por tanto los mensajes han de ser expuestos de forma que todos podamos comprenderlos. Ello no implica que se permitan expresiones concretas en otros idiomas mientras ello no perjudique el entendimiento del contenido del mensaje (saludos, despedidas, formulas idiomáticas, etc.).
Ok, no problem. También pido un poco de paciencia porque es algo automático. Normalmente con las personas que hablamos en castellano también escribimos en castellano y con las que hablamos en valenciano lo hacemos en valenciano, no con ninguna intención, no por no respetar las normas del foro sino simplemente porque no nos damos cuenta. Un saludo
Mirar lo que acabo de comprarme, solo me queda que le la traigan de USA (unos 10 dias). Solo unos 350
Ei Paco, al final t´has rajat amb la Manitou super light!!!!!:-D Has fet bona compra!!! Per cert, t´has dormit aquest matí???? Hem passat per rotonda LLuch a les 8:5-8:10!! Demá te pegue un toc per a tornar-te la clau de pinyos!!! Hem fet Camí LLiria-Murtal-Malla-Xaparral-Mola-Trialera Senda Caçadors fins a Segart-Camí Lliria-a dinar!!!
Juan, al final et vaig donar la qe no tocava !!! No passa res, la teua me la vaig endur jo, amb la bossa blanca i tot. ¿No veus que portava 3 càmeres per si de cas? Ei el mòdem ja el te Toni !!!!