Vendo tortuga asesina con poco uso por no poder mantener. Bueno, la venc o la cambie per una cannon taurine d'enguany. La filladeputa m'ha tornat a mosegar
Al final no me'n vaig a l'espada el dissabte. Vos pareix fer una ruteta algo mes llarga?aci una proposta: Pic de l'aguila, mola, castell de serra, esmorçar en el Garbí, vaixar cap a naquera i agafar una senda fins al motor de la font del oro, baixar per pino padre i tornar pel cami de la calderona. Ai va la cosa. Jo vos esperare en la cartoixa que ara visc en el puig.
:burladia: io me kedat de pedra deu meu en lo fet pols k estic pa fer aixo tenin k kedar ales 5 del mati XD:burladia:
Nas, si haceis esa ruta yo subiria las antenas por delante, "ya puestos" eso si traeros barritas que no hay ALMUERZOOOOOOOO. Un saludo desde gandia
el dissabte a les 8:00 on sempre. Jo arribaré disfressat segur (massama), però dona igual. A cumplir. Portaré barretes i un "calipo de carne" pa arrobes i DEIXEU DE TOCAR ELS COLLONS, anem al pla de pavía i d'allí a esmorzar.
vota a ver q haces con el avatar q el verano ya hace q llego.... hacenos la senda a barraix y almorzamos en el bar de estivella,el de la camarera simpatica q nos habilito un salon y nos puso el aire acondicionado solo para nosotros..... no se hable mas...
Yeeee, no discutiu que la f i g a es pal p i u. No se paseu en la ruta que yo vaig en la tanketa. Jejejejeje Vota jo portaré pastilletes, ok ¡Q k b r o!
yo por esa senda no entro mas eso es 1 mata personas y rompebicicletas (no es por miedo es por ke tengo k mantener 1 familia, k yo la sendita dixosa ya la e catado):vino :bond :sableluz :saltarin :-D
xeeee incubus, li vas a tindre por a l'aigua????Dema no m'espereu que ix del puig i faig ruta alternativa trencacames que com estic asoles en casa no done esplicacions a ningu si no arribe a dinar, jejeje fins la setmana que ve