11????????????????? Que makina ni que makina!!, Tu lo que eres es un KBROSAURIO!!!! Mare meua, tu no pares ni a dormir o qué?? Aixó si que és una GAMBERRADA i de les BONES. La mare que t'ha pppppppppppppp. Joe, espere que almenys et donara temps a vore el paisatge, encara que ho dubte. :meparto:meparto:meparto
Que vos pareix la idea de la nocturna el dijoues per la vespra, digueu algo mariques seria d'eixir a les 18:30 per a q done temps a tots
jeee, ya veo que os lo pasasteis de **** madre en Camarena, yo me quedé con las ganas de ir. A ver cuando se repite. Hay que hacer saliditas de este tipo, que dan aliciente.
Sí i a mi m'has d'enviar la colonia per a la meua dona. Nino!! Jajajajajaja Jo per mi perfecte. Una ruteta guapa per ací i un bon esmorzar. Per suposat.
A ver si mañana no me hacen la púa como el viernes pasado y puedo ir a la ruta. El tiempo dice que hará sol. A ver si es verdad.
NINO NINO NINO NINO !! LLE, demà nyenya ! Juan, porta una barrete energètica con la del dissabte passat. Si vols vindre esta vesprada a ma casa te les done, o millor, si no tinc feina esta vesprada, vols que quedem i mirem de fer la pàgina? I et prote les fotos.
Esta vesprada no puc. Pq tinc música. Demà parlem, pero no estaria mal que passares les afotos i els videos a una memòria i me la passes demà. Jo després te la torne. Ens veiem demà. au
Que te les pase en la meua memoria i me la tornes a mi, perque sino..... Mañana quiero hacer una ruta larguita que desde el lunes no cojo la bici y el domingo tampoco podre salir. Que vos pareix esta ruta: Xocainet, baixem per la senda dels caçadors, frontera, xaparral i a casa. Jo si no estic molt rebentat i no es molt tard igual puje el pic al reves a la tornada.
M'agrada eixa ruta!!:driveunky:ymca Jo igual no me quede a esmorzar i ho faig de tiró!! Demà a les 8, en la rotonda, no??
que pasa por ahi ,e estao incomunicao un par de semanas por curro. todo bien. ya habeis hecho surcos en el poligono de dar vueltas jejeje.