este tio viaja demasiao y luego no nos rinde, jejeje. Ya esta la ruta del sabado. Agarreuse, jeje: Pic, pino padre, senda de la pedra, serra, tristan, torre gatova, tristan, barranc, font del berro, serra, naquera i casa. Esmorzar en la torre de gatova. Per a qui la vulga fer un poc mes suau pot anar directe a serra per carretera i ens reagrupem en tristan. En total ixen 80 km desde la rotonda a la rotonda. Si ve joan que ixca a les 9 de casa que segur que ens agafa pel cami, jajaja. Ja me contaras el teu secret
Yee Paco, eixa es de les que m´agraden a mi! Me vaig quedar amb les ganes d´eixir el dissabte... al final vaig eixir soles el diumenge, xq feren "espantá" general tots!!! Vaig fer Potrillos-trialera-Porta Celi-Rebalsadors per la llarga i després baixar per la Cartoixa!! Me vaig creuar a Manotrek que crec que li deu pasta a algú o algo, perque anava pujant com si el perseguiren!!!:-D El dissabte si que no falle si feu eixa ruteta!!! Animat i farem una "ultra" en el pont de Decembre, ara quant Raúl tinga la nova máquina!! Diuen per ahí que ara ens van a dir els "rodes quadrades"... de tant de asfalt que fan alguns.....
rodes quadraes??jajajaja.Aixo espere que no siga deveres. Jo esta vespra eixire sobre les 4. Fare mola i penyes o algo paregut, a vore si puc estar a les 6 en casa per a que no se me faça de nit per ahi, de totes formes portare les llums, jeje. Nosaltres el dissabte ferem xocainet i frontera. Dalt del Garvi dos xicones ens volien portar al "huerto" pero teniem un poc de presa i no els donarem ixe gust, quina llastima!!
jajaja, Hoy he salido por la tarde. Pic i mola (59 min fins a dalt de la mola). He baixat pel xocainet i per fer el burro e rebentat la roda i crec que me carregat el nucleo perque me valla la roda. ja vorem si li faig algun apanyo. He visto al tio de puzol (el xanglotà) en el pico, que lastima no haberlo pillao subiendo, xeeeeeeee. Iba con una colla de puzol y uno de ellos ni siquiera a acabao de subir, se ha quedao en la ultima curva pa que despues digan...
Hui hem ixit el sr. Joan i jo. Hem fet la mateixa ruta que vaig fer el dilluns, pic i mola pero hem punjat els dos i ningu portava camara!!! mira que som....jajjaa La meua roda aguantava mes o menys pero a la camara de joan li hem tingut que fet un nyuc aixina com sona en la part del forat. Tota una historia!! Per cert, ja m'he fet mes barretes energetiques caseres per al disabte. ÑAM ÑAM
Jaajajajajajja, entre un que és un MÁKINA i l'altre que és MCGUIVER. Vaja 2 que seu juntat. JaJAJAJAJAJAJAJAJAJa
Collons, quina setmaneta de punjades. De dos en dos. La ruta mola. A vore si es veritat que esmorzem. Que l'altre día anava desmayat. Meunda pajarraca. Pujant la frontera casi m'agarra algo.
en esta ruta no se almorzara en el bar asi que coger barritas,bocadillo,fruta.......... lo que querais, la torre de gatova no es un bar :qmeparto
Exacto!. La torre de Gatova es una torre de vigia de hace muchos muchos años, jeje. LLevar los bocatas, barritas y todo lo que podais que va a hacer falta. La ruta sin el "atajo" fuertecita pero muy chula
Jo pensava que la Torre de Gátova era un putiferio!! Bromes a part... la ruta té molt bona pinta, aixó si, light no va a ser, peró valdrá la pena!!
Xe tú, aneu mes q la llum!!! Paco, espere que arrivares el dimecres bé!!Xe, que no guanyaras pa camares!! au cacau!!!
ya veo que no se para por ahi, eso esta bien.Yo estoy de relax este mes y el mes que biene ya empezare otra vez , a si que no apreteis mucho sino me quedare atras. joan tu lo que tienes que hacer es ir con las ruedas desinchadas .
Veig que al final t'has pasat. La veritat es que portava una raxa de punjaes esta semana que no era normal. Hui he anat al decarton i he canviat la cuberta i m'he comprat unes altres cosetes. Al final el apanyo que tinguerem que fer fou mortal...pero arribarem be, gracies. A vore si un altre dia que coincidim per ahi podem anar en mes trankilitat i xarrar un rato
Yeee Carlos, así que el sábado descanso??????:toilet2 Va, si no te ha dado ni tiempo a cansarte, vas al 30% siempre, ahí resguardando como perro viejo.. :biker Weno a ver si te animas que la rutita va a estar wapa!!:rambo Votasequies, jo aniré sense sillí, per a notar millor el terreny. Notes un canvi de "tacte", com quant te poses tubulars nous!!! Prova i vorás!!!unky
Buenos, dias tuneaos veo que continuais dando al vicio eso es bueno no hay que perder las costumbres. UN saludo a todos. A2
Que pasa rambito?? Cómo te va??? A ver si vienes ya por aquí y sacas la burra a pasear, que se le va a olvidar como giran las ruedas. Ya no te acordarás ni de como se pedalea. Jajajajajajaja :meparto:meparto:meparto