The Saint, si das señales de vida ya lo sabes. Por lo menos podías aparecer por el foro, machote. Jejejejejejejejeje
yo saldre el jueves por la mañana de 8 a 8:15 en la rotonda como siempre quien quiera que venga nos vemos y si no nos vemos FELIZ NAVIDAD A TOD@S!!
Rober jo si que vull ixir que m'estic emperrant massa. Hui anava a eixir amb juan i al final hem fet perla els dos. Si vols quedem a les 8 o les 9, me dona igual. Tu diras, jo pensare que podem fer per a que siga divertit
Yo depende de esta noche. Pero de todas formas mañana será tranquila porque Fet va a llevar a un compañero con mi Tanketa y no se si meterá mucha traya o qué. De todas formas igual mañana nos vemos. Ya vorem. Hui perla, a part tenia coses que fer.
Jeeee, Bon nadal a tots i a totes. He estat uns díes desconectat perque no tenía internet. M'he canviat d'operador. Pero ja torne ha estar açí. El dissabte passat no aní perque el divendres tocaba borratxera amb els companys de la feina. Pero ja tinc ganes de donar guerra altra vegada. Aixó sí, dema jo no vaig que es festa, i esta nit se allargará la cosa. El dissabte n'hi ha ruta o que? Podríem fer una llarga com deieu unes pagines enrere.
Per cert, jo estic de vacances fins el 5 de gener. LLevat de les festes 25 i 1, HI ha algú per a fer rutetes entre setmana?
Robe, sentint-ho molt dema no crec que tinga cos per a la bici, despres de sopar m'en vaig de festa en els amigaxos que hui estem al complet i aixo feia molt que no passava. Toca agafar-la bona
Hi ha proposta de ruta per a porgar-se aquest cap de setmana???? Esperem que la plutja no ens fota almenys!! PEró va a estar malament la cosa, mirant en aemet pinta molt mal la cosa!!! Ahh!!! Si plou en la zona potser hi haja neu en Rebalsadors?? Si la cota de neu está en els 800 estará ahí ahí!!
Açó dels nadals es prou merdós, entre els compromisos familiars i anar a comprar regals per a la familia, no et deixen temps lliure per a res. Jo vaig a aiexir esta vesprada amb la bici, a fer algo divertit, se'n ve algú? PAKITO?
Ei vota, Manotrek, Tonorufes i jo anem a eixir demá a les 9! Hemm quedat en la rotonda a eixa hora per a no congelar-se ni pegar-se una matinada que te cagues!!! Allí estarem a eixa hora i no pararem a esmorzar, menjarem algo per ahí!!! Tenim pensat pujar el Murtal, fer la senda del camí de la Mola i després pujar a Barraix per la Malla i fer la senda de Barraix!! Demá ens veiem!! RECORDEU, HEM QUEDAT A LES 9!!!!
No puc, jo tinc esmorzar amb els amigatxos!!! (l'any passat empalmàrem el esmorzar amb el dinar,sopar i concert de Fito per la nit)