Rebentarás com un sapo!!!:culo Per a quant el sopar amb eixida de festipower de la "penya"= banda pancho villa!!!
Val, dema a les 9:00. Pero no pegueu molta canya que vosaltres 3 esteu molt forts. Encara que jo preferiría pujar a rebalsadors. A vore si n'hi ha sort i trobem un poc de neu. Estaría guapo.
Jo demà tampoc isc, pq tinc que rebentar tb amb el Vota. Jejejejejeje Així que demà vos done una tregua. :meparto:meparto:meparto
Que ha pasado Joan? Como estas? Me he encontrado hoy a Ximo,Paco y Miguel en la mola y me han dicho que te han hecho un zurzidito. Que te mejores.
Por cierto, yo estoy saliendo todos los martes y jueves (que se puede) de 14 a 16.30 por si alguien se quiere apuntar, salimos desde la tienda de Lluch.
Res de bó! Va ser una pedra que hi havia "mal posada" i vaig caure damunt! Me vaig pegar en la tibia amb el consiguient "doloret"! Res, una ferideta i la cama unflada del colp i ja está! El divendres ja estic ahí donant per el sac!!!
os deseo mucha salud para el 2009 y que podamos seguir disfrutando de este nuestro deporte como enanos.
Eso es, demá a les 8!!! Farem esmorzar en el bar, que ja fa que no ho fem!!! Qué li passava al **** foro??
Demà 90% probabilitat de pluja. Ja vorem si podem eixir o no. Mecaguentoloquesemenea!!!!! http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/localidades?l=46597&p=46 Al final he fet perla. :meparto:meparto:meparto
eres un cabrosaurio perlero :toilet2 ja vorem diu..............................................................