quina moguda en el bob tu. Este no es que ha penjat la bicicleta. L'ha desguacat. I damunt ha montat una de por.
Yo estare en la rotonda a les 8, per cert que torro que an agafal manotrek y yo de lucura. an puchat el pic del agila per la cara chunga y el aire en contra en 50 minuts che quin aire feia.
Ye supose que haureu abortat missió aquest matí, no?? Jo he rebut sms de samsung, vota i manotrek dient que ........ nanai!!! Dmá teniu pensat eixir o qué??? Ja direu algo i si aixó quedem bttalbu i comepiedras!!:rambo
Ok, intentare estar. Esto quiere decir que mi intencion es ir pero si no estoy hacer marxa. Me estoy haciendo de un perro....a ver si vuelvo ya a la rutina de dormir 6 o 7 horas en el finde como antes, jejje
Mireu el video que he fet... YouTube - comepiedras2 Tinc un altre que encara esta acabant-se de pujar de la ruta que vaig fer en gandia.
I com habia dit, el video de la ruta del monduver i senda es este: YouTube - ruta gandia 2 M'han eliminat el audio per en teoria no tenia permis per a ficar ixes cançons, aixo que no estaven completes pero bueno lo important esta.
he haber si se anima alguien que me voy a berlin el jueves y voy a estar mas de 15 dias sin cojer la bici
Yo intentaré salir el viernes! Ahora entre semana solo puedo viernes hasta que cambien la hora! Aunque igual me apunto a alguna nocturna de esas, para quitarme un poco el mono!!:boxing Lo millor del video, la última!!
LLE bon dia a tots. Fea temps que no entrava al foro, i es que tinc molta feina i no em deixen ni respirar, a vore si cambia l'asunt, perquè a este pas vaig a morir ! Bo, este dissabte, a vore si podem eixir, pq porte ja més de 15 dies sense eixir, si abans ja anava poc ara ....... Pero bueno, faré el que puga, com sempre. A vore quina ruta proposeu, no es passaeu molt, i que siga divertida !
perdios, el sabado que?? id pensando a ver que hacemos el sabado y lo poneis por aqui, que si no me creo que no salis y yo tampoco salgo. vota, tu vente tambien que como me parta algo en la bici no se que voy a hacer sin ti :boxing
pues este sabado yo quiero divertida, a ser posible la senda de barraix que llevo prometiendo hacerla nosecuanto tiempo. El viernes me voy y vuelvo a Gandia con la bici. Unos 160km de carretera. Ja vorem si aguante. Tot per el **** movil que me l'he deixat alli.