comepiedras(p.farnals y alrededores)

Tema en 'Comunidad Valenciana' iniciado por incubus, 16 May 2007.

1. votasequies

votasequies Qui vullga patir que pata

Me Gusta recibidos:
    0
    en fer mos.... aleshores el dissabte que ve dinar?

bien, em pareix be, però... no anàvem a fer sopar el divendres?

Alcariu-se per favor

2. Fet pols

Fet pols Roberto

Me Gusta recibidos:
    0
    apunteume pal dinar jo al sopar no puc anar

3. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    Lo de fer dinar ho vaig proposar jo perque curre per les nits i jo al sopar no puc anar i com a la gent li va pareixer be vam quedar aixina

4. votasequies

Me Gusta recibidos:
    0
    vale, vale. Oks, em pareix be. Una altra cosa; si vas a demanar algo en fizzbikes, demàna'm unes pastilles de frenada per a darrere, després t'envie un correu amb el codi... ¿oks?

5. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    Igual me capeu o algo per l'estil pero al final resulta que si que puc sopar el divendres y dinar el dissabte no. Com es un poc tard per a canviar les coses i que s'entere tot el mon, per lo que respecta al tema dels equipatges li donare la llista a algu pera que s'apunteu i ja l'arreplegare. Au i perdoneu que la meua vida siga tan imprebisible.

6. CrAzY HoRsE

CrAzY HoRsE www.quevolsquetetoque.com

Me Gusta recibidos:
    0
    A mi tb me molaria pillar un joc de pastilles per a la meua bici, però no sé quín modelo són. Fet canviá les seues, si t'enrecordes apunta el codi per a mirar-ho. Ok Fet. Au

7. CrAzY HoRsE

CrAzY HoRsE www.quevolsquetetoque.com

Me Gusta recibidos:
    0
    Por lo que respecta a la cena o comida, a ver si os aclarais. Yo confirmaé assistència.

8. votasequies

Me Gusta recibidos:
    0
    fem dinar com havíem acordat , ja que joan ja ha quedat en els d'albuixech. El sopar (si voleu) el podem fer un altre dia, i el podem fer a la meua planta baixa. I després eixim de festa. ¿ok?

9. tonorufes

tonorufes Señor del cartono

Me Gusta recibidos:
    0
    Dema a les cuatre en els antics salons roquenulo, amb quedad Manolo, Cesar, Tobarits, i jo si algú se apunta ja eu sap

10. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    Bueno, el tema dels equipatges i patrocinadors pareix que vaja avant. El disabte en el dinar s'apuntarem tots en una llista amb la equipació que volgam (estiu/hivern). Els preus exactes i els disenys estaran en la fulla. De totes formes el d'estiu ix per 82 i el de hivern per 124. Estos preus son els de la casa, sense contar els patrocinadors que busquem.
    Tal i conforme ho he pensat podem arreplegar 1050€ entre els patrocinadors de l'equipatge mes els de la web (se poden buscar mes o recolocar-los). El preu descontant els 1050 se queda en 58 i 86 €, estiu i hivern respect. cosa que esta mes que be.
    Ja tenim un patrocinador de 75€ per a la web (bar casa angel de la creu), aixina que involucreu-se un poc en la busca que es un benefici per a tots. Jo esta vespra anire a concretar dos mes, a vore si hi ha sort.
    Aci vos deixe la oferta de patrocinis:

Adjuntos:

Última edición: 27 Feb 2009
  11. Felipe Museros

Felipe Museros Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    bueno penya, jo no puc anar al dinar perque ja tenía un compromís previ a este. De tota manera no he entrat en el foro durant tota la setmana. Estic un poc liat ultimament.

Com supose que molts no eixireu demá perque voleu anar el diumenge a requena, jo si estaré a les 8 en la redona, encara que es un poquet tard per a diro, je-je.

Respecte a lo dels equipatges, Jo si que els vuic, com no podré anar al dinar me apunteu.

12. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    EQUIPATGES
    La intenció era fer una llista de la gent interesada i apuntar talles i demes pero no vaig poder anar al dinar i tampoc li vaig poder donar la fulla a ningú.
    El tema es molt facil, tots els que els volgau teniu esta setmana i la que ve per a enviarme un correu o cridarme per a apuntar-se.
    La informació dels preus (i patrocinadors) actualitzats esta aci:
    http://www.foromtb.com/f48/comepiedras-p-farnals-y-alrededores-181076-363.html
    Els datos que teniu que donar son:
    - Nom i cognoms
    - Quins equipatges voleu, estiu o hivern o els dos
    - La talla (en la meua firma del foro esta l'enllaç antic on estan les talles)
    - Telefon
    - Nom que voleu que fique en el coll

Ho teniu que enviar a este correu: www.comepiedras_btt@hotmail..es(he ficat dos punts per a que no ixca el sub-rallat i es veja be la barra baixa de la direccio)

Ja hi ha prou gent apuntada osiga que el mes segur es que pasades estes dos setmanes es tanque la llista i vos diga on teniu que ingresar els diners i la quantitat exacta. Ficare un plaç d'una setmana per a fer l'ingres i farem el pedido i en 4 setmanes els tindrem.
    Açò es tot, espere que s'apunteu tots!!

Adjuntos:

13. votasequies

Me Gusta recibidos:
    0
    llleeeee, ahir vam fer una eixideta express Pakito i jo . Va ser pensat i fet. Ademés vam eixir a fer el animal per les sendes. Pujàrem pel Picaio i es tiràrem per la trialera que va del miraror de Guaita fins a Gilet, desviant-se per un altra variant. RESULTAT= Uns plats doblats,dos cames dretes plenes de punxes de una punxera, una ma dreta tota arrapà (per no portar guants), un sillí amb la punta doblada ..... pero s'ho passàrem de **** MARE.

14. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    YA TENIM UN ALTRE PATROCINADOR MES!!!
    HOTEL CASBAH (el puig)
    La publicitat que vol es la del mallot de darrere (la de 300€)

En total ja tenim dos patrocinadors que sumen 375 €

15. votasequies

Me Gusta recibidos:
    0
    Pakito està fent una feina de PM

16. Felipe Museros

Felipe Museros Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    paco, ja estan tots els patrocinadors buscats, o encara n'hi ha lloc per a algú mes. Ho dic per buscar algún.

17. votasequies

Me Gusta recibidos:
    0
    en falta un per al coulotte, de 250 pavos, i dos o més per la web. Cada anunci a la web val 75 pavos a l'any.

Pkito, he pensat que si algún més vol entrar en els equipatges i ja no hi ha lloc al maiot, podem incloure'l en xicotet per algun espai buit, i cobrar 100 eurets o per ahi.

18. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    No es mala idea, pero crec que pot ser mes viable afegir mes a la web que hi ha infinitament mes espai, encara que siga per un poc menys de pasta. A mes, aixina en quan trobem l'ultim esponsor que falta i confirmem el pedido ja els podem demanar.
    Per tant, si es troba rapid ixe esponsor que dius, per mi de pm.
    Esta vespra, abanç del curro pasare per bicis martin a vore si vol col·laborar. Ja que me deixat prou pasta ultimament....igual s'enrrolla

19. esedeai

esedeai Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    sale alguien mañana o hay algo que lo impida, joojojo (decir algo para acudir a la hora)

20. Pacogime

Pacogime Nous reptes!

Me Gusta recibidos:
    1
    parece que solo al xufero le impidio salir, sera....
    El tema de patrocinadors, com ja sabeu quasi tots, esta tot clar per als equipatges, soles queden els de la web. Aço ja ca sobre rodes!!

Compartir esta página