Nos vemos mañana! LA senda eixa Penyes de Guita-Gilet es una matapersones, cabrons!!! Pero jo no seré qui diga, que per ahí no anem!!:angelito
Bueno. este disabte alguns s'hauran enrecordat de mi i d'algu de la meua familia per clavar-los en la senda que vam fer. Pero al meu favor he de dir que son un mariquites perque jo la vaig fer quasi sencera, osiga que es pot fer, jejeje. Com vos anà als que fereu l'altra ruta???
Juas juas juas, la semana que viene, si no pasa nada, reaparecerá más de uno. :meparto:meparto:meparto Resfriados, torticulis, perritis, faena, fallas y, por si fuera poco, alergia. No puede ser, ya parezco el Votacharcos Jajajajajaja. Pero bueno, me han cambiado las pastillas y parece que ya vuelvo a ser persona. Así que prepararos, que voy fresquito. Jejeejjejejejejejje Aunque igual hago la pretemporada con Rober
Per cert, Pakito, visto lo visto, en els equipatges enlloc de que pose Crazy al coll, que pose Juan. Ok. De moment, no tinc noticies de lo de la propaganda, supose que ja faltarà tansols la de la web. ¿No? Com està el tema de la propaganda dels equipatges¿¿¿¿¿¿¿¿
Molt be, prenc nota. Soles queden les publicitats per a la web pero falta que algú (no vull dir nom) se fique amb ella. A vore si feu la pretemporada tu i rober i esteu pronte a bon ritme (tampoc massa eh!!)
trialeras a pie nunca mais!! Que luego nos salen rutas de 50 km! Este sábado qué os parece algo ya más largo para ir haciendo algo de fondo???:baile Yee Juan i rober, quant reapareixeu ja de veritat??
Pakito.. (comepiedras en general) Sent molt no poder estar eixint ara mateix, estic (estem) passant per una situació difícil i la bici (i tot) queda en segon plànol. Sabeu quela bici me mola molt , pero ara ha d'esperar, ¡No es preocupeu, que en quant puga estaré tancant-vos a les curves i banyant-vos als xarcos! Ens veiem!
pues espero que esa situacion cambie pronto y podamos disfrutar de tu compañia otra vez, ánimo!! mañana quiere salir alguien sobre las 16:30??
No sé que será eixa situació, pero si tal i com pareix, es mala, espere que passe prompte i no siga res!! Anim Aixó si, quant passe has d'estar ahí en primera fila, per darrere, clar!!:cuñao
mañana quiere salir alguien sobre las 16:30??[/QUOTE] Yo salgo sobre las 14-14:10 y regreso a esa hora, si te animas salimos del Puig.
Jajajajajajjaja, si no passa res el dissabte. El que no se si m'enrecordaré de pedalejar :globero:globero:globero:globero:alloreto:alloreto:alloreto
Yo salgo sobre las 14-14:10 y regreso a esa hora, si te animas salimos del Puig.[/QUOTE] no puedo tan pronto :-(
nadie puede sobre esa hora? venga, que si tengo que salir solo me da pereza y al final no salgo, perro que es uno:-?