Bueno votaxarcos, anim que tot pasa. I si necesites algo ja saps. Jo m'apunte a fer kilometres que tambe he d'anar agafant prou de fondo. Podriem anar a tristan, pel barranc o pel llentiscle, com volgau.
Ja sabía jo que a algú se li entravesaría la senda del dissabte. Nosaltres pujarem les antenes fins dalt del tot i a esmorzar. Demá si no plou a les 8 no?. Pero lo de la ruta llarga esta més dificil, per l'oratge. Encara que estaría be fer algo diferent.
Menudo cap de setmana pasat per aigua. El dissabte, perdoneu la meua "escampa" pero el divendres per la nit la gent no tenia ganes d'anar-se'n del bar i arrivi a casa prou tard i rebentat. Ja vos dire algo esta setmana si ixc per la vespra algun dia que ara ja val la pena.
Mañana por la tarde y pasado por la tarde tengo libre, si el tiempo lo permite algun interesado en dar una vueltecilla a partir de las 4:30-5:00 o mas tarde???? Paquito???
yo si no llueve saldre..... 18:20 desde la rotonda pequeña de lluch esto es para todo el que quiera venir todos los martes y jueves a las 18:20 en la rotonda pequeña(menos este jueves que no podre) ritmo suave
*****...com este possant-se de forts no? No feu més que eixir..... Jo tb tinc ganetes ja... Ja me va picant
Com va? Loco? La veritat es que estic esperant a que vingues tu. Jejejejeje Així comencem els dos alhora. Jo encara no he eixit. No he pogut.
NO se que pasa que no puedo acceder a la ultima pagina, sale como una foto pequeñita en la parte superior izquierda
Hola chicos, cuanto tiempo sin saludaros! Algunas chicas del foro vamos a salir mañana a las 9 desde la gasolinera de Betera (La Vereda) para rodar un poco y conocernos... no es una kdd exclusivamente femenina aunque si la hemos promovido nosotras El hilo de la kdd está en el foro femenino... si os apetece a alguno rodar mañana light estáis por supuesto invitados.. Apunteu-se si veniu!! més que res pa ke ens fajen hueco en el bar!! SALUD I ENS VEIEM! PD. Pacogime quan passa lo de la foto xicoteta refrescant la pagina ja carrega... fot un poc perque está mig xamuscat el foro ultimament... pero va.. DEU :bye:bye
Bon dia a tot el mon hui e eixit en els carreteros i amb anat al marianet, i al pasar per la coba santa (vall diuxo) allí entan fent el campeonat de espanya de desdens ui eren els entrenaments una baixa super xunga dema dumentge es la prova per a tots ixos que buigen anar ya eu saben
Hola rachelovic, me pareix que arrive un poc tard a llegir lo de la kdd, jo al final no vaig eixir el disabte, una llastima. A tots el que voleu equipatges!! He parlat amb els d'owayo y m'an dit que no hi ha culotes d'hivern fins a final d'any. De totes formes jo faria els d'estiu, que ens ixiran tirats de preu si no fem els d'hivern i en tal cas jo igual pille dos. QUe penseu??seguim avant igualmenet o mirem altra marca?