El dilluns vaig fer antenes x 2 vegaes i hui Pic de l'Aguila. Vota ja podem anar-se'n tranquils el cap de setmana. Jajajajaja
Aviso a navegants..... Aquesta vesprada hem quedat Crazy i jo a les 16:30. Qui vullga vindre que vinga. Jo us convide a tots
Arrobes, mira quin maïllot m'he comprat, per a que després digues que no t'agrada el que tinc. Ho he fet per tu.
caparra,q tal crazy?...en q grupo lo ponemos?...en el de tono y manolo,con los reventaos ...o con el tio pepe...jaja
No t preocupes Incubus que pronto tendrás el lujo de bautizarme. Jejeje En cuanto pase la despedida y la boda, me jubilo. Jejejejejejeje Tono y Manolo no se como irán, pero el tio Pepe va MUUUUUUUUUUUUXXXXXXXXXXOooooooooooooooooooooooooo :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto
pegarle un vistazo a la web...le hedado otro enfoque se lo dedico a arrobes,q siempre me estaba dando el coñazo
enculus, en el tag body, tienes que poner esto: <BODY style="background-image:url(TU IMAGEN);background-color: #000000;background-repeat:no-repeat;"> ASÍ CONSIGUES QUE NO HAGA UN MOSAICO, QUE AJUSTE LA IMAGEN AL TAMAÑO DE LA PÁGINA Y LA RESOLUCIÓN DE LA MÁQUINA CLIENTE
bueno, com ahir al final crazy es va rajar, jo també ho vaig fer. Esta vesprada qui s'apunta? a les 16:30 a ma casa
No me vaig rajar, Caparros, el que passa es que el teu amic el Richal no tenia un altre dia per vindre a montarme l'armari del balcó, despres de dos mesos que el te fet en la cristaleria. Jejejeje # One problem baby # :culo :flipa :culo
Per cert mireu aço: AL LORITO QUE FA MIRACLES!!! Per cert VOTA ves amb compte este cap de setmana no te pase el mateix. :meparto:meparto:meparto