Encara no tinc el presupost. Si pots pasar algun rato esta setmana per la tenda i li dones presa millor. Gracies
vale paco, tinc que pasar per comprar una cámara, i un contakilometros, que el vaig perdre el diumenge en la ruta. Ja li preguntaré si li han donat el preu. Per cert, algú te contakilómetres de decathlon?. Sabeu si donen bon resultat?
felipe si da o no buen resultado no creo que sea lo mas importante , por que si lo que quieres es no gastarte mucha pasta y solo te tienes que comprar eso creo que te cuesta mas tener que ir al decathlon que ir a la tienda de bicis que tienes al lado de casa
Carlos te molta raó. Ara, jo el tinc de decathlon i va molt be. Gaste el mateix en dos soports diferents per a les dos bicis. Per cert, moltes gracies tovarix pels mapes, ja mels he ficat. ara soles queda provarlos
una cosa los maquinas de joan y raul que estan entrenando para una de correcaminos , porque no dan señales de vida
como esta?Trek Bikes | Bicis | MTB Doble suspensión | Top Fuel 9.9 SSL o la de raul Trek Bikes | Bicis | MTB Rigidas | Elite 9.9 SSL
lle, no li compreu les llantes a Javi, tinc unes millors... Tastelikepizza.com - Your Daily Fresh Pizzas » MONKEYLECTRIC PRO total valen 50 euros!!!
ja les havia vist. no estan mal pero seran de cares.... Esta vespra hem eixit mario i jo. Hem pujat l'oronet i baixat en dos horetes, gens malament. Prepareu-se que mario ve fort! Per a haver eixit dos vegaes el tio tira tu!! OLE TUS WEBS MARIO
Yo eixire dema a les 7:30-8 en la de carretera a fer fondo. Antes no puc que lo que queda de setmana estic tancat en la biblio cremant neurones enlloc de rodes.
JO demà eixiré sobre les 16:00. Si algu s'anima... que ho fique al foro o que me cride. Per cert paco, no son cares, valen 60 dólars = 52 lebros. I no és la llanta, si no una peça que es posa a la llanta.
hoy carlos y yo hemos subido la frontera luego bajamos por torres torres y a casa 70 km ami a carlos 90km + -
:aplauso4 ale ale a ponerse fuertes yo esta semana ni un solo dia puedo salir, mañana examen final del curso que estaba haciendo, pero es que el viernes empiezo otro, aunque son solo 20 horas son los 2 proximos sabados por la mañana, asin que no me vereis. Si alguien quiere organizar algo pal domingo que me lo diga.:culo