EQUIPATGES COMEPIEDRAS: Estiu -> 85. A pagar -> 66 Hivern -> 149. A pagar -> 116 Enviare un correu per a que me confirmeu ja definitivament la llista. En cas d'alguna modificació el preu pot variarà un poc. Carlos es muy importante que confirmes tu esponsor. Enseñale el diseño para que lo vea.
Qué anem a fer per a demà?? A les 7:30, no?? Per cert, la zona del Xocainet es terme de Gilet, no?? Anem a averiguar algo de legislació ambiental, perque de vegades aquestes coses els ajuntaments les fan un poc a la torera... i quant algun responsable ambiental passa per ahí ja es massa tard, tot queda en infracció i ja está! Amb uns euros s´arregla, pero el mal és inevitable!! El que diu Javi Puig es una bona opció, fer-ho saber al IMBA
hola xics! quan de temps!! si el diumenge esteu ociosos i voleu fer algo light, hem quedat en l'alcudia en una kdd de xiques, tb venen xics clar, peró el nivell será a la nostra mida per a que sobreviscam... teniu la info al nostre post... un saludet! au cacaus!!
Ke tal por Gatova? Al final nosotros teniamos que estar pronto en nuestros respectivos puestos de trabajo y hemos cortado a las 10.30, aunque han salido 52 Km, nos hemos encontrado con Tovarich, Tono y cia. Que tal si montamos la nocturna para este viernes?
bueno hoy me informado y el precio es de 2.999 por lo menos ya no son los 3.200.......................
Felipe no tinc el teu correu, enviame'l en un privat. El dissabte que ve, anem a espada des d'aci. Ja preparare la ruta i la penje. Espere que pasem de 100 que el disabte em vaig quedar en 97
Bueno, ja tinc la ruta preparada per al dissabte. APTA SOLES PER ALS QUE TINGUEN GANES DE PATIR. Jo la fare segur perque tinc que anar fent rutes prou llargues. Aci dixe el perfil.
La distancia seran uns 110 km i el desnivell acumulat algo menos, uns 2000. Ruta llarga i prou dureta pero despres del dissabte passat es pot aguantar molt be.
Paquito te confirme lo dels equipatges de Sento. El xaval que te vaig comentar. Vol estiu i hivern i la talla XL. Ok. Lo de la ruta, mare meua vosaltres voleu morir con las botas puestas o què? No esteu bé de la perola. :alloreto:alloreto:alloreto:alloreto
Hola, gràcies per la invitació, però... l'acabe de vore :meparto:meparto:meparto La veritat és que tampoc podia aquest diumenge. Ara estem apretant els dissabtes, per tant els diumenges toca descans. Per cert, per ací pareix que volen menejar una nocturna, ja t'avisarem. Ok?