kbrosaurios, no feu la nocturna este divendres que no puc. Ademés no hi haurà casi lluna: Calendario de Fases Lunares para Junio del año 2009 Per la lluna casi cau millor el 10 de julio. Pero bueno, vosaltres direu.
yo me apunto a lo del sabado, si hay que sufrir se sufre:fumao Lo de la nocturna sigo sin tener luces pero me hace ilusión ya que nunca he hecho ninguna.
El día 5 de julio hay una crono de mtb en Torrent, son solo 10 km pero son muy traicioneros, ya que será un sube baja continuo, con subidas y bajadas técnicas pero sin excesiva complicación. El 90% de la crono será por sendas, será dificil adelantar pero cada participante sale con algo de tiempo de ventaja con respecto al siguiente, un minuto o algo asi. http://www.foromtb.com/f48/i-crono-...-y-triptico-en-pag-2-kdd-21-junio-464144.html Si os animais podemos ir algunos, como yo "juego en casa" si quereis podemos ir algun dia antes de la prueba para inspeccionar el terreno. Son sendas muy muy divertidas. Ale, si os animais me lo decis!!! AUUU
collons, quines rutes que s'inventeu tu. D'ací poquet farem la de 150 km que volía Joan. Aquest dissabte no crec que puga anar. Pero si vaig, no crec que faça els 110 km. A quin hora voleu eixir? a les 6 del matí?
jO M'APUNTE! Oi! Per cert crazy, he parlat amb Carlos (tramu) i hem estat parlant (si a tu et ve be) d'eixir dijous en lloc de dimecres. ¿Com ho tens?
esta tarde saldre desde mi trabajo si quereis quedamos en la rotonda de la cartuja............. a las 18:15
Jo puc estar per allí a les 18:30 aprox. De totes formes te dic algo a les 18:00 i així quedem!! Un parell de piquets, no??:aplauso4
bueno este sabado no saldre tengo boda pero al otro si podre , a si que preparar otra para el sabado ese que yo puedo jejeje , suena un poco egoista pero es asi, lo soy. eso , eso picaros para estar mas quemados el sabado jejeje
Casi que millor, però de totes formes ha de ser més prompte. Sobre les 16, com a molt. De totes formes ja ho confirme. Pq després tinc sopar en els del cole i tinc que anar a replegar uns companys. Dijous i divendres tinc jaleo. Peró la idea és eixir el dissabte en la bici, ehhhh. Espere. Jejejejejeje
s p Mafia, al final no t´he fet cas i ha pogut més la novia. Hem pillat el LG!! Ja te diré quant ens el porten i ho parlem tot!! Altra cosa, vaig a pillar el mobil que em vareu dir el dissabte, el NOKIA 5800, em servirá per a tot el que várem parlar del yipiés (GPS)?? SE li poden fer els tuneos reglamentaris per a deixar-lo tuti perfect pa rebentarlo per les muntanyes???
mañana hemos quedado Paco y yo a las 18:30 para salir un rato en la rotonda de lluch, quien quiera que se apunte...
Per cert, demà eixirem Carlos (no es carlos Gay) Crazy i Jo a les 16:30. CRAZY, envíam al correu del poli el num de tel de la teua dona, que no porte la tarjeta i he de reservar per depilar-me! (mcardona@asic.upv.es)
I think any HTC smartphone are ok. but any other windows mobile based device can be appropiated. google phone, htc, asus ...
Entonses no se puede atunear en norkia, endever que ****** de souftgüer finladés!! El tema es si me zervirá para grabá ahí cuatro rutas y alguna coza endemás!! Ademá, de onde saco yo un guguel foun??? Ezo en los programas de punto no lo dan!!