hey el sabado me apunto para otra salida con vosotros,jajaja ha estado muy bien sobre todo esas caiditas y pinchazos
La ruta de ahir no aporta nigun tram o ruta nova... A vore algu que conega, camins nous... que el GPS se me queixa que el duc pels mateixos llocs. P.D. Jo conec (fa anys) un que va desde dalt de la senda dels caçadors fins la carretera de Segart (cami de la murta), ahir haguera sigut un bon moment per fer-lo. Ja fa anys el vaig fer amb una moto de carretera, per lo que te calificacio de "pista" forestal de pedra. No tingau por.
nueva actualizacion en la web....alguien se anima a hacer la cronica?...por cierto redolator,de quien es ese bocata de chorizo tan suculento?
Po zi. Fet ya se ha ido a dormir, esta rebentaooooo El sabado que viene más leña al cuerpo, no? Pero podíamos quedar a las 8'30 pq tdavia esta dmasiado oscuro a las 8. No hos parece? Simplemente es una sugerencia. :culo:culo:culo:culo:culo:loco:loco:loco:loco:loco
He descobert que tinc un granet de pus a la meua bolsa escrotal. Em dona por rebentar-me'l, igual es una vàlvula de seguretat. de totes formes a vore si enculus me'l mira esta nit i em diu algo.
vota,sera un granito de horchata.... fet,t vas a apuntar al triatlon de la piscina....yo ya m he apuntado a las 7,podias apuntarte
carrera hasta la primera rotonda hacia la playa,luego spinning y lo ultimo natacion.....es muy light y gratis
hay q ir haciendose a la idea de disputar la marcha de sot de chera...es la ultima del año a ver si esta vez vamos tres...jajajajaja http://www.foromtb.com/showthread.php?t=231157
aixo de la marxa no esta mal, a entrenar que jo si que vull fer-la. Espere que puga. Per un altra banda, arrel del que vam estar comentant el dissabte de penjar la ruta durant la setmana per a que no hi haja indesicions, he preparat dos rutes a vore que vos pareixen.Una normaleta i un altra mes exigent, si sou homes i no mariques ja sabeu....jejeje Vos les deixe en format word. Espere que vos agraden, he intentat que tinguen un poc de tot, i sino pues que algú done alternatives.