el bocata que "sobraba" el dissabte???? Ixe me pareix que paco i jo ja l'hem cagat, jejeje. Per cert que vos pareixeria fer-se una aquipació??Si s'ho montem bé no crec que ixquera massa car (buscar algún patrocinador,etc...)
bombita, no te preocupes que les rampes no son com en la gràfica, això només es per a que te fajes una idea. Del que hi ha que enterar-se no es del perfil, es de que son els bocates que donen al habituallament.
Bombita, les dos baixaes més llargues de la ruta de Chera me canvies la bici. Aixi vorem si son com en el grafic o no. Ok :meparto:meparto:meparto:meparto:loco:loco:loco En quant a la ruta me dona igual, la que vullgau. Jo en la tanketa espere pujar igual. Vota dema jo akabe mes tard pq tinc una reunió (claustre), el que no puc dir-te encara es hora. T'ho dic pq si no has anat hui a federació, dema igual puc acompanyar-te. Ja parlem, vale "peggy-*****" (canvia eixa foto que te dona mala imatge) Jajajajaa
*****,ja se qui eres bombitaaa. jajajja PER CERT EL DISSABTE PER LA NIT VAIG AL CONCERT DE MAREA. Algú vol vindre? Us deixaré que mela xupleu ...
http://www.upv.es/~csahuqui/mprug205.pdf esto es la cartografia de la calderona por si a alguien le interesa
Incubus, en este foro se permite ese vocabrun-lario? A quien te refieres con esa expresión baby? pq alguien se puede sentir ofendido. NOOOOO? Y.... morir en el intento. :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto Eh, broma no t'enmosquees. Vota jo t'ajudaré a batejar al bombitaaaaaaaa, pq no me canvia la bici. Jajajaja :culo:culo:culo
Marea es un grupo de Mareaos, por eso le gustan al Vota. Jajajajajaa Vota has anat a la federació? u q? Pq no m'has dit res MAREAAAAAOOOOOOO
Por cierto, ppalmente para Incubus, la rubia de monasterios busca quién le cuide el perrrrrriiiiiiitttttoooooo. Hay algún voluntario? Me ha dicho que lo recompensara con dos buenos motivos. :loco:loco:loco Jajajaja No es esta, pero....
Bueno peaso de s impotents i rosegacoixins en general. LA RUTA PREMIADA PER AL DISSABTE ÉS LA RUTA 1. Perque ho dic jo i punt. A l'hora de sempre on sempre. ens veiem demà. Per cert tinc notícies de la federació. Aní ahir.