Ruta 1. 45 km. Eixida del punt de partida habitual. Prende el camí de la calderota (cartoixa cap a munt) i passar per fontanelles per a arribar a la font d l’or. Pujada als motors de Naquera, agafar la senda en direcció al castell de serra.Continuarem cap a baix i pujada al Garbí (bar) on esmorzarem. Després de repondre forces, agafar la carretera cap a segart i desviarse un poc mes avant per la mola per a baixar pel camí del pla de pavia cap a casa. Opinió: Ruta d’uns 45 km, 20 km mes o menys fins l’esmorçar i a partir del qual les pujades son escases per a no patir massa la panja plena. Se toca tot tipus de superficie (asfalt, pista i senda) per a que siga a gust de tots i sobretot no massa exigent per a que no es queixe ningú.
Pos com hem parlat, el dijous a l'hora de sempre en el lloc de sempre. Pa qui puga i vullga vindre. :cunaoo
si la valvula , porque pinchada no ya habia tenido problemas con lo mismo otras veces(una historia para los tubeless si no has pinchado) pero bueno. El domingo hay marcha o no hay marcha?sot o no sot?
en principio si hay marcha...como siempre el xufa y yo de momento....a ver si se anima alguien mas y hacemos un grupito.
Incubus, ahi van las fotos que yo tengo, siento el retraso. El sabado carlos tuvo problemas con la rueda de atrás, Fet Pols se quedó con él y yo tire detrás de vosotros con el chaval de la Specialized, al llegar al primer cruce tuve que volver atrás a por él pq se habia quedado, y cuando llegamos al segundo cruce ya os habiais desvanecido. El sabado fue una ruta un poco rara pero bueno, sobrevivimos.
yo me lo estoy pensando me podeis explicar si hay para cambiarse duxas etc... contarme 1 poco como va el tema de las marxas