pakito, ja en som dos !!!, supose que l'enculus tb vindrà, i samsung també...si no curra, pq com es un rentapius del jefe...
puedes venir cuando quieras.nosotros salimos los sabados a las 8 desde la puebla....si estas interesado por aqui hablamos
Jajajaja no hagas caso al Votacharcos que esta CHALAO. Como te ha dicho Incubus: los Sábados a las 8 en la Puebla (rotonda de los bomberos) ninonino. Fet Pols, ací tens les fotos de Sot de Chera http://www.foromtb.com/showthread.php?t=238169 Jo vaig a mirar a vore si el diumenge puc anar, s'apunteu o qué Fet Pols, Bombita, penyaaaaaaaaa Pobla?
ninonina yo no soy nadie para invitarte a el grupo,soy nuevo tambien el grupo, pero si te digo una cosa hay nivel en el grupo, y bueno royo, siempre hay algien que se espera o te acompaña y le gusta gastar bromas con los charcos, etc(eso va por votasequies,jajaja)prueba un dia 18 eur la incripcion y si estas federado 15(no es coña) otra cosa haber si para la de borriol estoy bien y tambien me apunto
Jo aquest cap de setmana no puc anar a la marxa, tinc capea el dissabte, i després discoteca. Pero a la de borriol si que anirem
Per arribar a Borriol esta de categoria, tot autovia. Supose que eixirem per la zona del Desert de les Palmes, es una zona molt xula. Jo ja ho confirmaré mes avant, no se com estará el tema. Per al nou... En este foro está indicat en planols, etc... el lloc d'eixida. Dissabte a les 8:00 eixirem. Si no ho trobes. Te indiquem les pagines (hi haura que buscarles). Pa trobar algo ací en este fil costa prou, esta tot ple de xorrades. :ymca
He preparat una ruta per al dissabte si vos pareix be fer-la: Ixida del punt habitual, anar cap al cami del pic de l'aguila per un cami que discorre entre camps (camp anibal), pujar el xocainet i una vegada dalt de la mola pujar en direcció de "la malla" pel convent, desviarse per un camí (abanç d'arribar a la carretera) que va cap al castell de serra, pujarlo, baixarlo per l'altra banda i tornar a pujar cap al Garbí. 30 Km. Esmorçar. Baixar per la frontera fins la carretera vella de Terol que continuarem fins a Gilet, pujem a sant espirit i baixem per la senda de Monerstirs.60 km. Es una ruta amb pujades fins l'esmorçar i després quasi tot baixar i per carretera. Encara que pareguen molts Km la segona mitat es prou suau.
yo no se si podre salir el sabado...tengo la bici tocada del domingo. a borriol de momento yo voy....
Pero Vota, tu no dius que el dissabte tens capea, com dius que per tu perfecte a la ruta de Pacogime? Tu stas xalao nenng. La horxata se ta pujat al cap u que? :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto
jjajajjajaja que mamónnnn...... Ya ni me acordaba. Y sin calcetines eh! Jo el dissabte,a cumplir com els bons. Després a al capea !!!!! Oi! (no pararé a esmorzar i punt)
Yo si que me apunto a la marcha de Borriol, estuvo muy bien el domingo pasado Tambien salgo mañana la ruta parece larga pero despues de lo del domingo seguro que es un paseo
Jejeeje, yo también he encontrado un video del Vota cuando era pequeño: http://www.metacafe.com/watch/887590/ pero ahi todavía no llevaba la bici. :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto