Fet pols, avisa al Blanco and company per a demà. Bombita supose que tb vindrà i Ruben tb. Noooooo?????????
Yeeeeeeeee, Incubus, compañero de piscinaaaaaa, la web està obsoleta. Si te envio los enlaces de los videos, los puedes colgar, no??????? Todavia no los he colgado pero lo voy a intentar. Cuando eso te los envio. OK makey. Mañana tapate o te pondrás otra vez malitooooo. Bueno, tu ya eres muy malittooooooo. :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto
Ahi va la ruta de hui. Esta grabat fins el "Chaparral", ja que me he quedat sense bateria (hi ha que dur el trasto carregat). La tornà ha sigut baixant pel cami asfaltat de l'Oronet, s'hem trobat alguns cotxes de rally (no se quin tipo rally, ja que els cotxes eren uns catxarros). Torná per Bonansa, Tentadero, Rafel de la la forma habitual, quan se torna per ahi. :machineg: latano
fotod, fotos, fotos, fotos,fotos,fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooossssssss.
xe xe xeeeeeeeeee, aço esta cada vegada mes apagat!!!! El dissabte comentà roberto de fer la proxima eixida per portaceli per canviar un poc d'aires. Per mi de **** mare,i encara que no conec molts camins, amb el mapa que tinc podem improvisar una ruta, a no ser que algú conega el terreno i sapia per on anar.
Jo no estaré, pues me'n vaig a pamplona. però poder contar amb la meua benedicció. Lleeee, quin esmorzarot que es vam pegar allí dalt.....Els bocates estàven de **** mare. Jo li he enviat la ruta ja a ramón. A vore que us pareix. pd. Que conste que el bocadillo de ramón era de vísceres humanes i per veure demanà un jarra de sang de xiquet fresca, pero la camarera li va dir que no li quedava menú per als súbdits de satán
Bueno, com esta el tema de dema per la vespra pa anar a castello??? Algu se'n ve? Lo de la ruta, que algu que conega els voltants de porta celi diga a algo o improvisarem.